اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان:

30 هزار اصفهانی آموزش‌های تخصصی مقابله با بلایای طبیعی را فرا گرفته‌اند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: 30 هزار نفر آموزش‌های تخصصی مقابله با بلایای طبیعی را فرا گرفته‌اند.

30 هزار اصفهانی آموزش‌های تخصصی مقابله با بلایای طبیعی را فرا گرفته‌اند

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که با توجه به جانشین بودن استان اصفهان پس از تهران در مدیریت بحران چه تدابیری را در این زمینه اندیشیده‌اید، اظهار کرد: استان اصفهان نقش ممتازی در حوادث کشور ایفا می‌کند و مردم اصفهان در زلزله بم 5 هزار واحد مسکونی را مقاوم‌سازی کردند.

وی افزود: 110 هزار نیروی امدادی داوطلب در استان اصفهان تاکنون آموزش‌های لازم را برای شرایط بحرانی دیده‌اند که از این میزان 30 هزار نفر آموزش‌های تخصصی را فرا گرفته‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در مورد مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده در اصفهان گفت: از چندی پیش طرح مقاوم‌سازی سازه‌های شهری و روستایی در برابر بلایای طبیعی در دستور کار قرار گرفته و نوسازی بافت‌های فرسوده این شهر با مشارکت مردم، شهرداری‌ها و اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان اصفهان در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها نظارت کاملی بر روی مقاوم بودن ساختمان‌ها در برابر حوادث طبیعی دارند، گفت: مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی نیز در دستور کار مدیریت بحران استان اصفهان قرار گرفته و تاکنون 31 هزار واحد مسکونی روستایی این استان مقاوم‌سازی شدند.

شیشه‌فروش با اشاره به اینکه مقاوم‌سازی کلاس‌های درس در برابر حوادث طبیعی در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس قرار گرفته است، گفت: 2 هزار کلاس در اصفهان مقاوم‌سازی شدند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول