اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم:

مانور بلایای طبیعی در شهرستان دیلم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: مانور استانی بلایای طبیعی به مناسبت هفته بلایای طبیعی که از 15 تا 21 مهر ماه ادامه دارد در دیلم برگزار می‌شود.

مانور بلایای طبیعی در شهرستان دیلم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته بلایای طبیعی در دیلم اظهار داشت: باید از انبار سوانح و حوادث بازدیدی برای بررسی وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز انجام شود.

ناصری با اشاره به ضرورت انتخاب جایگزین برای افراد اعزامی به مانور افزود: با دبیرخانه سوانح و حوادث استان برای تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز تیم اعزامی نیز هماهنگی لازم انجام می‌شود.

وی گفت: برای تفکیک تجهیزات اختصاصی واحدهای پیشگیری، بهداشت محیط و سلامت خانواده در انبار سوانح و حوادث قفسه‌های جداگانه‌ای باید در نظر بگیریم.

رئیس شبکه دیلم بر تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز، خرید آنها و تکمیل داروهای مورد نیاز تاکید کرد.

وی از مسئول امور اداری شبکه خواست وسیله نقلیه، راننده و نیروی خدماتی مورد نیاز جهت حمل تجهیزات تیم‌های اعزامی را فراهم کند.

ناصری افزود: یک سناریو نیز باید برای برگزاری مانور دورمیزی با موضوع حوادث هسته‌ای در مهر ماه از سوی دبیرخانه سوانح و حوادث شهرستان آماده شود.

وی در ادامه این نشست بر بسته‌بندی تجهیزات عمومی و تخصصی توسط افراد اعزامی، هماهنگی با مرکز بهداشتی درمانی امام حسن برای اعزام آمبولانس و چک کردن تجهیزات مورد نیاز آمبولانس‌ها در برگزاری مانور تاکید کرد.

این مقام مسئول اطلاع‌رسانی و تهیه پلاکارد و بنرهای مورد نیاز تیم اعزامی از سوی روابط عمومی را ضروری دانست.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول