اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حکایت جالب امام جمعه دماوند از تفحص پیکر شهدا

زیارت‏نامه امام رضا (ع) پیکر شهید را نمایان کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند با تشریح حکایتی جالب از تفحص پیکر شهدا گفت: حین تفحص، زمانی که اعضای گروه از یافتن پیکر شهدا در منطقه باز ماندند، به امام هشتم (ع) توسل کردند و در همین حال، پیکر شهیدی نمایان شد.

زیارت‏نامه امام رضا (ع) پیکر شهید را نمایان کرد

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران هم‏زمان با ولادت با سعادت امام رضا (ع) اظهار داشت: تأثیرات وجود حضرت ثامن‏الحجج در جای جای این مرز و بوم اسلامی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‏های تأثیرگذاری ایشان در ام‏القرای جهان اسلام در زمان هشت سال دفاع مقدس جلوه‏گر شد.

علاءالدینی اضافه کرد: در خاطرات اعضای یکی از گروه‏های تحقیق و تفحص در میادین جنگی محل شهادت رزمندگان اسلام برای یافتن پیکر پاک و مطهر شهدا، مطالب جالبی وجود دارد.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: روزی یکی از این گروه‏ها پس از تلاش بسیار موفق به یافتن پیکر شهیدی در آن منطقه نشد.

وی ادامه داد: این گروه تحقیق و تفحص صبح فردای آن روز را به حضرت ثامن‏الحجج (ع) متوسل شدند تا ایشان گره از این مشکل آنها بگشاید.

علاءالدینی اضافه کرد: پس از این توسل، نخستین اقدام در جست‏وجو با فرود آوردن ابزار تفحص به یافتن پیکر مقدس شهیدی منجر شد.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: با کنکاش بیشتر در جیب بخشی از بقایای البسه آن شهید بزرگوار، زیارت‏نامه امام رضا (ع) یافت شد.

وی بر لزوم توسل و سود جستن از جایگاه امام هشتم شیعیان (ع) در شرایط امروز کشور تاکید و تصریح کرد: ایران اسلامی امروز به دلیل اتخاذ مواضعی منطقی و به‏حق مورد هجمه شدید دشمنان قرار گرفته است.

علاءالدینی اضافه کرد: در چنین شرایطی، حضور و عنایت امام رضا (ع) و توسل به جایگاه آن حضرت می‏تواند پشتوانه‏ای قدرتمند برای امت سلحشور ایران اسلامی قلمداد شود.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: بی‏شک حضور امام رضا (ع) بر قدرت ما برای ادامه راه مقاومت می‏افزاید.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول