اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی فردوس خبر داد

رایزنی برای ایجاد هیئت ورزشی سالمندان در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی فردوس از رایزنی این مجموعه با مسئولان ورزش این شهرستان در راستای ایجاد هیئت ورزشی سالمندان خبر داد.

رایزنی برای ایجاد هیئت ورزشی سالمندان در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید حسین پارسای محبی ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان فردوس، با اشاره به نامگذاری هشت مهر‌ماه روز جهانی ناشنوایان و نهم مهر‌ماه به عنوان روز جهانی سالمندان اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی دقیقی در راستای اجرای برنامه‌ها در هفته سالمند انجام شود.

وی از چاپ، انتشار و نصب 20 بنر اطلاع‌رسانی در مورد تکریم و تجلیل از جایگاه سالمندان و زمینه‌سازی حضور آنان در عرصه‌های اجتماعی در نقاط پرجمعیت سطح شهرستان فردوس با همکاری بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان فردوس در هفته جهانی سالمندان در سال جاری خبر داد.

رئیس اداره بهزیستی فردوس افزود: با انجام مکاتبات و پیگیری‌ توسط بهزیستی رایزنی‌هایی با اداره ورزش و جوانان فردوس در ارتباط با راه‌اندازی هیئت ورزشی سالمندان به صورت دائمی در این شهرستان انجام شده است.

پارسای محبی همچنین از تشکیل جلسه شورای ساماندهی سالمندان با همکاری بهزیستی در فرمانداری با حضور اداراتی که امکان خدمات‌رسانی به سالمندان را دارند، خبر داد و گفت: با بررسی راه‌های عمومی تکریم سالمندان صدور کارت منزلت شهرستانی برای خدمات‌رسانی رایگان و یا با تخفیف ویژه برای سالمندان در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

وی تأسیس کانون سالمندان شهرستان فردوس با پیگیری مؤسسه فجر امید، ارائه خدمات رایگان پزشکی و کمک توانبخشی به سالمندان در هفته جهانی سالمندان و برپایی پایگاه‌های تست سلامت در نخستین جمعه هفته جهانی سالمندان را از جمله برنامه‌های هفته سالمند عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول