اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداری مالی شهرداری تهران:

حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی باعث کم کردن مقررات دست و پا گیر می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی شهرداری تهران گفت: حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی باعث کم کردن مقررات دست و پا گیر می‌شود.

حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی باعث کم کردن مقررات دست و پا گیر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین‌محمد پورزرندی امروز در همایش معاونان و مدیران مالی اداری شهرداری کلان‌شهر‌های کشور، اظهار کرد: امروزه در کشورهای توسعه یافته بیش از 70 درصد درآمد های شهرداری پایدار است، در صورتی که در ایران کمتر از 30 درصد است.

معاون اداری مالی شهرداری تهران گفت: نگاه علمی به اقتصاد شهری به‌عنوان محور رشد و فعالیت ناچیز و مطالعه نیز در این خصوص کم بوده است.

وی منابع مالی را موتور حرکتی شهرداری تعبیر کرد و گفت: بومی کردن ابزارهای مالی،سیستم تعهدی و مشارکت‌های مردمی برای تامین منابع مالی از عوامل تاثیرگذار در حرکت شهرداری‌ها هستند.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: سیستم امروز نقدی شهرداری‌ها با سیستم‌های دنیا هم‌خوانی ندارد و باید برای اصلاح آن گام‌هایی برداشته شود.

پورزرندی ادامه داد: امروزه معاونان اداری مالی 2 بال حرکتی مهم دارند، منابع انسانی و منابع مالی که باید مدیریت صحیح شوند.

وی به مباحث مشارکت مردمی در ساخت شهر اشاره کرد و افزود: با ترغیب شهروندان و ایجاد انگیزه مادی و معنوی، شرایطی را برایشان فراهم کنیم که مردم خودشان شهرها را پویا کرده و آن‌را بسازند.

پورزرندی حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی را کم کردن مقررات دست و پا گیر ذکر کرد و گفت: با ساخت شهرها شهروندان نسبت به سرنوشت شهر خودشان خوش‌بین می‌شوند و مشارکت همه جانبه را به‌دنبال می کشد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول