اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمانشاه:

کار و فعالیت شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: شهردار کرمانشاه گفت: خدمات شهری قابل تعطیل شدن نیست و کار و فعالیت شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

کار و فعالیت شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پیمان قربانی امروز در آغاز همایش معاونان و مدیران مالی و اداری شهرداری‌های کلان‌شهر کشور، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان و تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: عناصر 3 گانه کوه، دشت و رودخانه شرایط کرمانشاه را متمایز ساخته است.

قربانی تصریح کرد: هم‌اکنون با تلاش همه جانبه، کرمانشاه چهره‌ای زیبا به خود گرفته و این مهم به همت مسئولان و تعامل دو سویه شهروندان به‌دست آمده است.

قربانی با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته در حوزه مدیریت شهری کرمانشاه، افزود: عملیات اجرایی 3 تقاطع غیرهم‌سطح به‌طور هم‌زمان، ایجاد پل قوسی و حاشیه‌سازی رودخانه قره‌سو به‌ طول 6 کیلومتر، تبدیل 2 کریدور کمربندی غربی و شرقی به باغ راه، تبدیل پارک شیرین به یک طرح اکوتوریسمی، احداث بازار عرضه پرندگان، عقد قرارداد با پیمان‌کار برای احداث میدان‌بار جدید شهر و ایجاد فرهنگ‌سرا بخشی از اقدامات صورت گرفته شهرداری کرمانشاه بوده است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال کمتر از 4 درصد تخصیص اعتبار در حوزه مالی داشته‌ایم، ادامه داد: خدمات شهری قابل تعطیل شدن نیست و کار و فعالیت شهرداری مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است.

قربانی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عمران شهری به‌طور قطع مشکلاتی را در بخش حمل و نقل و رفت و آمد به‌وجود خواهد آورد و این مشکلات در آینده جای خود را به شیرینی می‌دهد. 

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول