اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار گچساران عنوان کرد

لزوم ارائه طرح مطالعاتی در اجرای اقتصاد مقاومتی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تأکید بر لزوم تبیین بحث اقتصاد مقاومتی برای اقشار مختلف مردم گفت: برای اجرای طرح‌های در دستور کار اقتصادی مقاومتی باید مطالعات و برآوردهای لازم صورت گیرد.

لزوم ارائه طرح مطالعاتی در اجرای اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید مرتضی سجادپور امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های بسیج سازندگی این شهرستان اظهار کرد: منشاء حرکت‌های خیرخواهانه بسیج سازندگی با توجه به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در سال 79 در جمع فرماندهان ارشد بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

احداث و تکمیل 16 پروژه در گچساران توسط بسیج سازندگی

معاون سیاسی اجتماعی گچساران با اشاره به برخی فعالیت‌ها و اقدامات بسیج سازندگی افزود: تلاش‌های مختلفی از جمله بهداشت و سلامت، مرمت و بازسازی مدارس در قالب اردوهای هجرت 3، تعمیر مساجد و محلات، کمک کاری به افراد ضعیف کشاورز و روستایی در قالب اردوهای صالحین، پاکسازی محیط زیست و احداث پروژه‌های عمرانی از جمله خانه عالم و مساجد از جمله فعالیت‌های قابل تقدیر بسیج سازندگی بوده است.

سجادپور از تشکیل 26 جلسه در راستای اقدامات و فعالیت‌های بسیج سازندگی گچساران در سال 91 خبر داد و گفت: امسال احداث و تکمیل 16 پروژه در دستور کار بسیج سازندگی این شهرستان قرار دارد.

وی در ادامه یادآور شد: احداث و تکمیل پایگاه‌های مقاومت خواهران در نقاط مختلف شهری و روستاهای این شهرستان و احداث خانه‌های عالم روستایی از جمله اقدامات بسیج سازندگی گچساران بوده است.

سجادپور با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی خاطرنشان کرد: همکاری با دولت و رفع محرومیت، مبارزه با بی‌سوادی، کمک به افراد زمینگیر، حفاظت از محیط زیست، فعالیت‌های امدادی و توسعه و ترویج مسائل بهداشتی از جمله فعالیت‌های اجتماعی بسیج سازندگی در سطح کلان است.

بی‌سوادی در گچساران به همت بسیج سازندگی ریشه‌کن می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی گچساران مبارزه با تورم و گرانی، حمایت از طرح‌های تولیدی را از جمله فعالیت‌های شاخص اقتصادی بسیج سازندگی عنوان و تصریح کرد: در عرصه فرهنگی نیز می‌توان از احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری یادواره‌ها و جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و توسعه کانون‌های بسیج جوانان و برگزاری اردوهای زیارتی- سیاحتی به عنوان اقدامات ارزشمند بسیج اشاره کرد.

سجادپور در ادامه با تشریح مصوبات این جلسه افزود: خروجی این جلسه همراه با پنج مصوبه بوده که در زمینه ریشه‌کن کردن بی‌سوادی آموزش و پرورش گچساران با در اختیار قرار دادن لیست افراد بی‌سواد به بسیج سازندگی این شهرستان در راستای ریشه‌کردن بی‌سوادی به صورت چهره به چهره همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به خدماتی که توسط بسیج در روستاها صورت می‌پذیرد، ادامه داد: مقرر شده است که نیازمندی‌های مورد نظر و قابل طرح در روستاها توسط بخشدار مرکزی گچساران تهیه و طی جلسه‌ای در این زمینه تصمیم‌‌گیری لازم صورت گیرد.

معاون فرماندار گچساران تأکید کرد: فنی و حرفه‌ای گچساران آمادگی خود را برای آموزش در ابعاد مختلف کاری اعلام کرده و جهاد کشاورزی این شهرستان نیز در برگزاری اردوهای یک‌روزه صالحین همکاری لازم را با بسیج سازندگی داشته باشد.

سجادپور با اشاره به اهمیت توجه به بحث اقتصاد مقاومتی یادآور شد: مسئولان بسیج سازندگی در زمینه طرح‌های در دستور کار پیرامون این مبحث با مطالعه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها باید با نظارت کامل صورت گیرد به نحوی که بازدهی و نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول