اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه بیرجند خبر داد

کاهش 12 درصدی تصادفات در محورهای درمیان

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه بیرجند گفت: در شش ماه نخست سال جاری میزان سوانح جاده‌ای در محورهای درمیان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است.

کاهش 12 درصدی تصادفات در محورهای درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، احمد قاسمی صبح امروز پنج‌شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان درمیان تعداد مجروحان تصادفات شش ماهه اخیر را 30 نفر اعلام و اظهار کرد: در شش ماه نخست سال جاری حدود 35 نفر از شهروندان درمیانی در حوادث محورهای این شهرستان کشته و زخمی شدند.

وی ‌بر افزایش ایمنی و استاندارد شدن محورهای شهرستان تأکید کرد و ادامه داد: در کارشناسی‌های به عمل آمده از 20 مورد حادثه رانندگی سال گذشته شرکت‌های خودروسازی و محورها مقصر وقوع سانحه بوده‌اند.

فرمانده پلیس راه بیرجند ادامه داد: 65 درصد راه‌های اصلی و روستایی حوزه  پلیس راه شهرستان بیرجند در درمیان قرار دارد.

فرماندار درمیان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 525 عدد تابلوی فرسوده و نیوجرسی در محورهای اصلی و فرعی شهرستان درمیان تعویض و نصب شده است.

رجبعلی براتی از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس خبر داد و افزود: خط کشی جلوی درب مدارس، توسعه طرح همیار پلیس در مدارس شهرستان و آموزش قوانین عبور و مرور دانش‌آموزان در خیابان از جمله مهم‌ترین اقدامات این کارگروه در سال جاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره آموزش دانش‌آموزان چهار آموزشگاه به قوانین عبور و مرور در روستاهای درمیان، براندود، کلاته ملا و دستگرد طبس مسینا در سال تحصیلی آینده اضافه کرد: در سال گذشته دانش‌آموزان 35 آموزشگاه با این قوانین آشنا شدند.

فرماندار درمیان نگهداری راه‌ها را بسیار مشکل‌تر از احداث جاده دانست و یادآور شد: مرمت به موقع محورهای شهرستان یک نیاز ضروری در راستای افزایش ایمنی جاده‌هاست.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول