اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فدراسیون شنا:

گچساران قطب واترپلوی کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون شنا گفت: شهرستان گچساران قطب واترپلوی کشور است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

گچساران قطب واترپلوی کشور است

برانوش نیک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وضعیت مدال‌آوران شنای کشور خوب ارزیابی می‌شود که نیاز به حمایت بیشتر دارند.

سرپرست فدراسیون شنا گفت: در مسابقات شیرجه موزون که دو نفره بوده مدال کسب کردیم و همچنین در شنای آب‌های آزاد، سالاری شناگر ما قهرمان آسیا شد.

این مسئول علت عدم حضور تیم شنا در مسابقات بین‌المللی قزاقستان را جلوگیری و عدم صدور ویزا به این کشور عنوان کرد.

نیک‌بین گفت: پنج رشته شنا، شیرجه، واترپلو، شنای موزون (مختص بانوان) و آب‌های آزاد به صورت مستقل زیر نظر فدراسیون فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به مسائل ملی و مذهبی تیم شنای بانوان فقط در مسابقات کشوری شرکت می‌کند.

سرپرست فدراسیون شنا از وجود هیئت‌های شنا در 31  استان کشور خبر داد و تصریح کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد شیرجه آن بسیار فعال بوده و استخرهای سه گانه‌ای را در این استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

نیک‌بین، مشکلات شنا را بحث سخت‌افزار و تجهیزات فیزیکی عنوان کرد و یادآور شد: باید هر چه سریع‌تر مشکلات پیش رو برداشته شود تا نتایج بهتر و بیشتری حاصل شود.

مسئول اول شنای کشور به بحث مربیگری اشاره کرد و اظهار داشت: جهت ارتقای سطح علمی با همکاری هیئت‌های سراسر کشور مربیان درجه سه در توسعه همگانی کمک کرده و برای مربیان درجه یک و دو هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

این مسئول اذعان کرد: با وجود اینکه عملکرد شیرجه کهگیلویه و بویراحمد خوب است، ولی با این وجود شنای آن مناسب نبوده و پس از بابک فرهودی نماینده‌ای نداشته است.

وی گفت: تعداد استخرهای کهگیلویه و بویراحمد به عدد 15 رسیده که امیدواریم با دگرگونی که در هیئت شنای استان صورت گرفته در توسعه شنا نقش خوبی ایفا کند.

سرپرست فدراسیون شنا در ادامه به وضعیت خوب و ایده‌آل واترپلوی گچساران اشاره کرد و متذکر شد: واترپلوی گچساران به عنوان قطب واترپلوی کشور محسوب می‌شود که امیدواریم در تمامی شهرستان‌ها فعالیت‌های نظیر گچساران صورت پذیرد.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول