اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

مشکل کنونی تیم فوتبال نفت گچساران عدم هماهنگی است

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد دارای بهترین شرایط و امکانات برای حضور در دسته بالاتر فوتبال کشور بوده که برای رسیدن به این مهم به هماهنگی بیشتری نیاز دارد.

مشکل کنونی تیم فوتبال نفت گچساران عدم هماهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز باید در دومین بازی خود در چارچوب مسابقات لیگ دسته دو کشور به مصاف میزبان خود تیم شهرداری لنگرود برود.

اگر بخواهیم نگاهی به بازی نخست تیم نفت گچساران داشته باشیم این نکته را یادآور می‌شویم که تیم نفت هنوز به هماهنگی لازم نرسیده است.

تیم نفت در بازی نخست خود عملکرد خوبی داشت و حتی می‌توانست گام اول را محکم بردارد و سه امتیاز بازی را به دست بیاورد، اما بی‌دقتی مدافعان و مهاجمان و همچنین ناهماهنگی میان بازیکنان سبب شد که تیم نفت در دقایق پایانی برد را با مساوی عوض کند که در این میان به نظر می‌رسد ناهماهنگی میان بازیکنان بیشترین نقش را داشت، هماهنگی نیازی است که به طور مسلم در ادامه کار، تیم نفت نیاز شدید به آن دارد.

لزوم ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان

هماهنگی میان بازیکنان می‌تواند عاملی برای موفقیت تیم باشد هر چند که یک بازی برای قضاوت مناسب نیست، اما تیم نفت در بازی اول خود نشان داد می‌تواند یکی از مدعیان اصلی گروه خود برای صعود به لیگ آزادگان باشد. تیم نفت گچساران سال قبل تا چند بازی مانده به پایان مسابقات نتایج خیلی خوبی گرفت و حتی شانس زیادی برای صعود به لیگ آزادگان داشت، اما در پایان بازی‌ها روند خوب تیم متوقف شد و این تیم از صعود به لیگ آزادگان بازماند.

شاید یکی از عوامل اصلی عدم صعود تیم نفت در سال گذشته به لیگ آزادگان کم تجربگی برخی بازیکنان تیم بود اما فصل جدید رقابت‌ها می‌تواند فصلی متفاوت با فصل قبل برای تیم نفت گچساران باشد چرا که این تیم بازیکنانش با تجربه‌تر و پخته‌تر از سال قبل شده‌اند.

ابقای کادر فنی سال گذشته این تیم نیز یک ویژگی مثبت دیگر است که باید از این فرصت بهره‌گیری لازم را داشته باشند.

زود است که قضاوت کنیم اما تیم نفت گچساران این پتانسیل را دارد که به هدف خود یعنی صعود به لیگ آزادگان برسد. هر تیمی برای رسیدن به اهداف خود و در واقع برای موفقیت خود باید فاکتورهایی داشته باشد که این فاکتورها اعم از امکانات مناسب، داشتن بازیکن خوب و کادر فنی مجرب است.

اگر نگاهی به وضعیت تیم نفت بیندازیم می‌بینیم که این تیم فاکتورهای رسیدن به موفقیت را دارد، امکاناتی که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در اختیار این تیم گذاشته امکاناتی بی‌نظیر بوده که خیلی از تیم‌های هم‌گروه این تیم از حداقل این امکانات بی‌بهره هستند.

تیم نفت گچساران از داشتن یار دوازدهم بی‌نصیب نیست

در بازی نخست تیم نفت گچساران که در استادیوم شهدای صنعت نفت برگزار شد، استقبال خیلی خوبی از بازی نفت از سوی فوتبال‌دوستان و یا بهتر است که بگوییم دلسوزان گچسارانی تیم نفت شد.

هواداران از ابتدای بازی تا انتهای آن تیم نفت را تنها نگذاشتند و تیم خود را مورد حمایت و تشویق قرار دادند. امروزه از هواداران به عنوان یار دوازدهم هر تیمی یاد می‌شود و تیم نفت از این یار بی‌نصیب نیست و همیشه مردم گچساران همراه این تیم هستند.

تیم نفت می‌تواند با این فاکتورها به موفقیت خود فکر کند و آرزوی مردم گچساران به ویژه جوانان را برآورده کند.

آرزویی که سال‌ها است مردم گچساران در حسرت آن هستند.

امید است تیم فوتبال نفت گچساران امسال بتواند نسبت به سال قبل عملکرد بهتری داشته باشد و با صعود به لیگ آزادگان دل مردم این شهرستان را شاد کند.

-----------------------------

یادداشت از احسان طالبی

-----------------------------

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول