اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

دولت با نظارت بر بازار جلوی سوءاستفاده‌‌چی‌ها را بگیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین گفت: دولت باید با نظارت بر بازار جلوی سوءاستفاده‌‌چی‌ها را در داخل کشور بگیرد.

دولت با نظارت بر بازار جلوی سوءاستفاده‌‌چی‌ها را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین که در مسجد‌النبی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه مسلمانان باید همیشه یکدیگر را به تقوای الهی دعوت کنند، اظهار کرد: مسلمانان باید برای گسترش تقوای الهی در جوامع تلاش کنند.

وی با اشاره به خارج شدن گروه‌های منافق از لیست تروریست‌های جهان توسط غربی‌ها، افزود: از آمریکا غیر از این هم انتظار نمی‌رود که گروه‌های منافق را که 16 هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده‌اند تروریست نداند، آمریکایی که دنیا را به خاک و خون کشیده تا اینکه به منافع خود دست یابد.

*عمر منحوس نظام سلطه استکبار به پایان رسیده است

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: این نشان می‌دهد که آمریکا به منافقان احساس نیاز می‌کند و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

عابدینی تصریح کرد: عمر منحوس نظام سلطه استکبار به پایان رسیده است و این رسوایی برای آمریکا در جهان آبرو نگذاشته و نسل منافقان نیز در حال انقراض است.

این مسئول با اشاره به اهانت فیلم‌ساز غربی به پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: مسلمانان در سراسر جهان به هتاکان به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام حضرت محمد (ص) پاسخ دندان‌شکنی دادند.

عابدینی اضافه کرد: وقتی شخصیتی به عظمت پیغمبر که در جهان می‌درخشد، توهین می‌کند، نشانه این مطلب است که انسان‌های پست به خاطر کینه‌ دست به اهانت به این شخصیت بزرگوار می‌زنند.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اوضاع حاکم بر سوریه تصریح کرد: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی و آمریکا برای ایجاد فتنه و آشوب در سوریه سنگ تمام گذاشته‌اند شرایط به نفع ایران و اسلام پیش می‌رود و تیر آنها به هدف نخورده است.

عابدینی با بیان اینکه هزاران نفر از آوارگان سوریه در حال بازگشت به کشورشان هستند، تصریح کرد: اوضاع سوریه در حال سامان گرفتن است و با سر و سامان گرفتن سوریه آمریکا که رسوا بود، رسواتر شد.

این مسئول اضافه کرد: خواب ترکیه نیز که در کنار رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته و گمان می‌کرد رژیم اسد را سرنگون کرده و به عنوان فاتح در سوریه حاضر می‌شود، تعبیر نشد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به بزرگداشت مولوی شاعر گرانقدر ایران تصریح کرد: تا به امروز نشست‌ها و همایش‌های خوبی در بزرگداشت مولوی در کشور برپا شده است و باید این برنامه‌ها بیشتر شود.

عابدینی با بیان اینکه شعر مولوی برای همگان قابل فهم است، ادامه داد: مولوی در نشر معارف ائمه اطهار (ع)، نهج‌البلاغه و پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی داشت و تمامی اقشار جامعه شعر‌های مولوی را متوجه می‌شوند زیرا زیبایی خاصی در شعر‌های او دیده می‌شود.

خطیب این هفته نماز جمعه شهر قزوین با اشاره به فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی ایجاد فضای امن برای زندگی عموم مردم است.

عابدینی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی گام‌های بلندی را در راستای برقراری امنیت در جامعه برداشته است، اضافه کرد: به نیروی انتظامی خدا قوت می‌گوییم.

وی ادامه داد: در برخی مواقع صدای بلند موسیقی در خانه‌های آپارتمانی، کوچه‌ها و محله‌ها می‌پیچد و سبب آسیب در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: دیانت، اقتدار و هوشیاری سه ویژگی نیروی انتظامی است که مقام معظم رهبری بر آن تأکید دارند.

خطیب جمعه قزوین با تأکید بر اینکه دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد، گفت: آمریکا هیچ غلطی در تحریم‌ها نمی‌تواند بکند و دولت نیز باید با نظارت جلوی سوءاستفاده‌‌چی‌ها را در داخل کشور بگیرد.

عابدینی با اشاره به فرمایشات امام رضا (ع) گفت: زندگی مسلمانان که معلمی همچون امام رضا (ع)، امام حسین (ع)، حضرت فاطمه زهرا (س) و پیامبر عظیم‌الشأن (ص) دارند باید با کسانی که از این الگوها برخوردار نیستند، متفاوت باشد.

وی در خاتمه تأکید کرد: مردم بردباری، صبر و شکیبایی خود را بالا ببرند تا کشور با سرعت در راستای عزت و اعتلا حرکت کند.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول