اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

توسعه زیرساخت‌های صنعتی مترادف با توسعه اقتصاد است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در صورتی که بتوانیم زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی را توسعه دهیم گسترش و رونق اقتصادی را دامن زده‌ایم.

توسعه زیرساخت‌های صنعتی مترادف با توسعه اقتصاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی صبح امروز در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان گرمی اظهار داشت: امروز بهادادن به واحدهای صنعتی مهمترین مولفه‌ای است که می‌تواند ما را از بحران اقتصادی نجات دهد چرا که تولید مستمر زمینه‌ساز اقتصاد پویاست.

وی با بیان اینکه تکمیل و توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان را در دستور کار داریم، افزود: تنها مشکلی که واحدهای تولیدی استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند سرمایه در گردش است که انتظار می‌رود این مشکل با تعامل بانک‌ها و مدیران واحدهای تولیدی بخش خصوصی برطرف شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جلسات با بانک‌های عامل با هدف رفع مشکلات تولید و صنعت خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: رفع این مشکل را در اولویت کارهای خود قرار دادیم چرا که معتقدیم به هر میزان که واحدهای تولیدی ما سهولت کار داشته باشند بنای اقتصادی در استان را سبب خواهند شد.

وی یادآور شد: شکوفایی اقتصادی در گرو رونق واحدهای تولیدی و صنعتی است و ما برای رسیدن به اقتصاد پویا چاره‌ای جز تلاش برای حل مشکلات واحدهای صنعتی نداریم.

ملاطفی بیان داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در نظر دارد با حمایت از تولیدات داخلی و ملی سهم بیشتری از اقتصاد را ایفا کند.

این مسئول سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیز یاد آور شد و افزود: برای نیل به اهداف این سال تنها راهکار، تلطیف اوضاع برای واحدهای صنعتی و تامین نقدینگی و سرمایه در گردش برای آنهاست.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سفر به شهرستان گرمی از واحدهای مغان پارس کیمیا، آذر دان مغان، بارش هر زمان و شرکت تعاونی گلشن نبات مغان بازدید کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول