اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی شهردار مرکز میاندرود

سهم آتش‌نشانی میاندرود 70 میلیون تومان اعلام شد

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز میاندرود گفت: از محل حوادث غیرمترقبه که مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان است تنها 70 میلیون به آتش‌نشانی سورک اختصاص یافته است که این مبلغ جوابگوی خدمات آتش‌نشانی نیست.

سهم آتش‌نشانی میاندرود 70 میلیون تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، با هدف کسب آمادگی بیشتر، مانور آتش‌نشانی در شهر سورک مرکز میاندرود برگزار شد.

در این مانور 50 نفر از پرسنل شهرداری سورک و امور برق این شهرستان به‌ همراه دو دستگاه کامیون آتش‌نشانی با هدف کسب آمادگی لازم برای خطرات احتمال آینده حضور داشتند.

شهردار سورک در حاشیه این مانور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره خدمات‌رسانی آتش‌نشانی این شهر برای کل شهرستان تصریح کرد: سالانه 200 میلیون تومان از تجهیزات و امکانات شهر سورک برای مهار آتش‌سوزی شهرستان استفاده می‌شود و این به معنی خدمات‌رسانی با بودجه شهر برای کل شهرستان است.

سید محمد انصارالحسینی با اعلام ناکافی بودن مبلغ اختصاصی به آتش‌نشانی این شهر گفت: از محل حوادث غیرمترقبه شهرستان که مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان است تنها 70 میلیون به آتش‌نشانی سورک اختصاص یافته است که این مبلغ جوابگوی خدمات آتش‌نشانی نمی‌شود.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت ساخت ساختمان جدید آتش‌نشانی در این شهر از افتتاح آن در آینده نزدیک خبر داد.

شهردار مرکز میاندرود در ادامه با اشاره به جلسات خود با معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور تصریح کرد: مقرر شد تا دو ماه آینده ماشین‌آلات جدید آتش نشانی در اختیار شهرداری سورک قرار گیرد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول