اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

همت شهرداری اردبیل مبتنی بر اجتماع محوری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: همت شهرداری اردبیل مبتنی بر اجتماع محوری و خدمت‌‌رسانی به عموم شهروندان بوده است.

همت شهرداری اردبیل مبتنی بر اجتماع محوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام  محمدرضا سرداری ظهر امروز در مراسم تجلیل از شهرداران پیشکسوت اردبیل اظهار داشت: ما در شورای سوم با تلاش شهردار سعی می‌کنیم توسعه شهری را به همراه ارائه خدمات متفاوت مد نظر قرار دهیم و بی‌تفاوت از کنار مشکلات و معضلات عبور نکنیم.

رئیس شورای شهر اردبیل با قدردانی از تلاش و همت شهردار اردبیل و همکاران وی در سنگر شورای شهر برای انجام خدمات بی‌منت صادقانه و همراه با سعه صدر گفت: شورا و شهرداری در هشتاد و هشتمین سالگرد فعالیت شهرداری اردبیل همایش بوسه بر تجربه را برگزار می‌کند تا از پیشکسوتان این عرصه تجلیلی شایسته داشته باشد.

سرداری همچنین در پیامی به این همایش آورده است: اردبیل همواره مهد اندیشه‌‌های متعالی، تبلور هنر ادب عرفان و تلاش در عرصه دین‌داری و حکومت و همت مردمان آن بوده که نمونه بارز آن را می‌توان در دوران رجال ارزشمندی همچون آیت‌الله مقدس اردبیلی و شیخ صفی‌الدین اردبیلی مشاهده کرد.

وی در این پیام آورده است: نگاهی گذرا به پیشینه فرهنگی، هنری، ورزشی و خدمت صادقانه مسئولان و خبرگان شهر نشان از حضور ارزشمند و وارستگی اهالی آن دارد که نه تنها در شهر و استان که در کشور و جهان صاحب جایگاه ولایی بوده و هستند.

در بخشی از این پیام آمده است: تلاش برای اعتلای عمران و آبادانی هر شهر، منطقه و کشور نشان از اعتلای خصایص انسانی است که در وجود فردی دلسوز به نام شهردار تبلور یافته و تلاش برای عمران زیباسازی، آبادانی و ارائه خدمات شهری با نیت خدمت‌رسانی به بندگان خدا از مصادیق بارز ایثار و عشق به وطن می‌باشد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: همت شهرداری اردبیل از سال‌های تاسیس بلدیه تا به امروز مبتنی بر اجتماع محوری و خدمت‌‌رسانی به عموم شهروندان بوده و همواره در دوران خدمت هر شهردار گامی نو برای پاسخگویی به نیازمندی‌های شهروندان برداشته شده و این تاریخ ارزشمند شهرداری اردبیل نوید بخش اهتمام شهرداران برای رسیدن به آرمان شهر فرهنگی و کهن اردبیل است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول