اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حوزه امور اداری

شهرداری باقرشهر برترین شهرداری استان تهران شد

خبرگزاری فارس: شهرداری باقرشهر برترین شهرداری در حوزه امور اداری در بین شهرداری‌های استان تهران شد.

شهرداری باقرشهر برترین شهرداری استان تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در همایش شهرداران استان تهران، شهرداری باقرشهر به عنوان شهرداری برتر در حوزه امور اداری در بین شهرداری‌های استان تهران انتخاب شد.

شهردار باقرشهر که در این همایش شرکت کرده بود در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران به دلایل این انتخاب اشاره کرد و افزود: کسب این مقام با توجه به ارزیابی‌های سال 90 و ثمره نتایج کارگروهی کارشناسان حوزه معاونت امور عمرانی استانداری تهران در اجرای الگوی ارائه شده از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور صورت پذیرفته و بر همین اساس شهرداری باقرشهر به عنوان شهرداری برتر در حوزه امور اداری در بین شهرداری‌های استان تهران انتخاب شده است.

جمشید سعادتمند کسب این موفقیت را بسیار ارزشمند دانست و افزود: بدون شک تمام واحدهای شهرداری باقرشهر عزم خود را جزم کرده‌اند تا با همه توان در خدمت شهروندان باشند و امیدوارم در سال‌های آینده نیز این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی به الکایی، مدیر امور اداری شهرداری باقرشهر و همکاران ایشان به جهت کسب این مقام ارزشمند تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول