اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای طرح پرورش ماهی در مخزن سد رئیسعلی دلواری

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان از بررسی اجرای طرح پرورش ماهی در مخزن سد رئیسعلی دلواری توسط کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان خبر داد.

اجرای طرح پرورش ماهی در مخزن سد رئیسعلی دلواری

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کوروش دهقان در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: کشاورزی یکی از صنایع پویا و فعال کشور است و دولت عدالت‌محور در سال‌های اخیر برنامه‌های متعددی برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی طرح کرده که در قالب کارگروه توسعه کشاورزی تحقق می‌یابد.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستیابی به اقتصاد پویا و با نشاط و عدم وابستگی به اقتصاد نفتی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب "میراث شوم صد ساله ماست" از اهداف مهمی است که در قالب اجرای طرح توسعه کشاورزی تحقق می‌یابد.

دهقان بیان داشت: شهرستان دشتستان توان و پتانسیل خارق‌العاده‌ای در عرصه کشاورزی دارد و باید با تلاش مضاعف زمینه بهره‌برداری هر چه بیشتر از امتیازات این طرح را محقق سازیم.

وی اضافه کرد: بر اساس اطلاعات موجود در حال حاضر در سطح استانی بیشترین سهم این طرح را به خود اختصاص داده‌ایم و از 12 هزار نفر که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، بیش از شش هزار مورد متعلق به شهرستان دشتستان هستند.

این مسئول یادآور شد: تاکنون بیش از یک‌هزار و 600 پرونده به دبیرخانه کارگروه توسعه کشاورزی به منظور برخورداری از تسهیلات ارائه شده‌اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان عنوان کرد: 21 میلیارد تومان سقف اعتباراتی است که تاکنون برای دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند.

دهقان با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان دشتستان ابراز داشت: در حال حاضر در جلسات هفتگی کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان در حال بررسی اعتبارات متمرکز استانی در زمینه طرح‌های توسعه کشاورزی شهرستان هستیم.

وی گفت: تمامی طرح‌های توسعه کشاورزی در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان بررسی و طرح‌هایی که جامعیت داشته باشند پس از تصویب در کارگروه شهرستان به منظور دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان بیان داشت: بر اساس اعلام شیلات استان امکان پرورش ماهی در مخزن سد رئیسعلی دلواری وجود دارد و در حال بررسی این طرح در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان هستیم.

دهقان متذکر شد: شهرستان دشتستان بیشترین میزان تولید مرغ استان را دارد و طرح پرورش جوجه از مسائل مهمی است که در کارگروه شهرستان دشتستان در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول