اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

مدیریت شهری بهترین بهانه خدمت به آحاد مردم است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: مدیریت شهری شایسته‌ترین منصب، فرصت و جایگاه برای خدمت‌رسانی بی‌منت و صادقانه به مردم است که هرگز نباید در این مسیر قصور و کوتاهی صورت بگیرد.

مدیریت شهری بهترین بهانه خدمت به آحاد مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی در پیامی که به همایش بوسه بر تجربه در تجلیل از شهرداران پیشکسوت اردبیل صادر کرد از اردبیل به عنوان دیار قهرمانان و دارالارشاد یاد کرده و آورده است: اردبیل شهری است که به همت مردان و زنان غیور خود در تاریخ سرفراز ایران بر بام آن ایستاده است.

وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: هر چند از استحقاق جایگاه تاریخی خود بسیار دور ماندیم ولی برای مام میهن عزیزمان فرزند خلفی بوده که در همه خطرات سینه سپر کرده و در برابر نظام‌های خودکامه ایستادگی کردیم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ مروری بر تاریخ شهر و شهرداران ما را به سفری رهنمون می‌کند که روزگاران طولانی این شهر فراموش شده از گوشه‌ای از کشور عزیزمان تنها با تلاش بی‌وقفه شهردار و محدوده پرسنل زحمتکش بلدیه توانسته بر مشکلات فایق آید.

در این پیام همچنین آمده است: در مقطعی از تاریخ یکدلی انجمن شهر و شهردار جهشی در عمران و آبادانی را نمایان می‌بینیم که حاکی از تصمیم منطقی و اراده مردم عزیز آن برهه بوده است و دیگر مقطع تلاش عمران و سازندگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام عزیزمان است که آن هم مرهون سعی و تلاش شهرداران و پرسنل خدوم بلدیه بوده تا حمایت مرکزی.

به گزارش فارس، در بخش دیگری از این پیام آمده است:‌ الحق والانصاف پس از تولد دوباره شوراهای اسلامی به رغم مشکلات خاص این نهاد نوپا دوباره حرکت جهشی عمران و آبادانی در شهر نمود پیدا کرده و مردم ما تا حدود زیادی در مدیریت شهری نقش ایفا کردند که لازمه تداوم این حرکت برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است تا جایگاه و شأن دارالارشاد اردبیل در افق روشن خود را نشان دهد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: تجلیل از شهرداران بهانه‌ای است برای مرور اقدامات انجام شده در 100 ساله اخیر شهرداری اردبیل و بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند آن که ارزان به دست نیامده است و این تجلیل فرصتی است که در مقابل همه مردان بزرگی که به عنوان شهردار در این شهر روزگار سپری کردند سر تعظیم و ادب فرود آوریم، باشد که همگان با خدمت خالصانه خود و اعمال جاودانه بمانیم.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول