اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

نبود مدیریت واحد شهری شهرداری را با چالش روبه‌رو می‌کند

خبرگزاری فارس: شهردار قم با تاکید بر نبود مدیریت واحد در شهر قم گفت: ناهماهنگی‌هایی که بین برخی دستگاه‌ها و شهرداری وجود دارد، شهرداری را دچار چالش می‌کند.

نبود مدیریت واحد شهری شهرداری را با چالش روبه‌رو می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 133 پروژه شهرداری قم که در سالن ورزشی مدرسه شاهد نمازی‌خواه برگزار شد اظهار کرد: توجه ویژه به مناطق کم برخوردار از خدمات مدیریت شهری در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

وی افزود: نگاه ما به مدیریت شهری تاکید بر خدمت‌گزاری به شهروندان و کم‌ کردن فاصله امکانات مناطق هشت گانه شهرداری است که امیدواریم با تلاش مجموعه شهرداری این فاصله به صفر برسد و همه شهروندان در مناطق گوناگون بتوانند از امکانات یکسان برخوردار شوند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه شهرداری یک نهاد تک بعدی نیست تصریح کرد: مجموعه وظایف شهرداری به انجام خدمات، پاکیزه‌سازی شهر، رسیدگی به زیباسازی ظاهری شهر و یا خیابان‌کشی و رسیدگی به مسائل ترافیکی ختم نمی‌شود.

وی شهرداری را نهادی اجتماعی دانست و گفت: شهرداری نهادی است که شهروندان برای انجام هر کاری به آن نیاز دارند و این نهاد باید نسبت به برطرف کردن نیازهای گوناگون مردم اقدام کند.

دلبری اضافه کرد: مشکلات گوناگونی چون وجود برخی قوانین پیش روی شهرداری، نبود مدیریت واحد و یکپارچه شهری پیش روی مدیریت شهری وجود دارد که شهرداری را در انجام وظایف با چالش مواجه می‌سازد.

وی به ناهماهنگی که بین شرکت آب و فاضلاب و مجموعه شهرداری وجود دارد اشاره و ابراز کرد: شهرداری به دلیل این ناهماهنگی نتوانست در زمینه نهضت آسفالت که از ابتدای سال 91 آغاز شده بود به منطقه‌های دو و شش شهرداری خدمت‌رسانی کند.

شهردار قم تاکید کرد: باید هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌هایی که برای انجام برخی عملیات‌ها به حفاری خیابان‌ها می‌پردازند انجام شود تا بودجه مورد نظر برای آسفالت خیابان‌ها تزریق و بعد از مدت کوتاهی شاهد حفاری این خیابان‌ها نباشیم.

دلبری در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح و کلنگ‌زنی 133 پروژه شهرداری اشاره و ابراز کرد: این پروژه‌ها به برکت دهه کرامت در خدمت شهروندان قرار می‌گیرد.

وی افزود: شهرداری قم در این پروژه‌ها به فضای سبز و مناطقی که از این نعمت بهره کمتری برده‌اند، توجه ویژه‌ای دارد.

شهردار قم ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک بتوانیم در زمینه خدمات شهری به صورت مطلوب‌تر به همشهریان خدمات ویژه عرضه کنیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول