اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر خبر داد

ختم 913 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر مقام صاحب‌الزمان(عج) شوشتر از ختم بیش از 913 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در این مقام متبرک خبر داد.

ختم 913 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن زارع شامگاه پنجشنبه در جمع زائران این مقام متبرک در شوشتر اظهار داشت: در یک هفته گذشته بیش از 913 هزار صلوات توسط زائران این مقام متبرک در شوشتر ختم شده است و همگی این میزان توسط خدام افتخاری این مقام متبرک ثبت و درج شده است.

وی با اشاره به اینکه دیگر فعالیت‌های فرهنگی در این مقام متبرک در شوشتر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان شوشتر فعالیت‌های فراوان فرهنگی در طول سال برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها ختم هفتگی قرآن برای سلامتی امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به تعداد ختم قرآن در یک هفته گذشته در این مقام متبرک خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته هفت قرآن کامل معادل 840 حزب توسط زائران مقام صاحب‌الزمان شوشتر قرائت شده است و ثواب قرائت این آیات برای سلامتی امام زمان(عج) هدیه شده است.

زارع با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی موجود در این مقام متبرکه توسط خارمان افتخاری این مقام انجام می‌شود، تأکید کرد: خادمان افتخاری این مقام متبرک با اشتیاق تمام برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی این مقام متبرک در سطح شهرستان شوشتر فعالیت می‌کنند و در این باره تلاش زیادی را به صورت شبانه‌روزی و کاملا رایگان به کار می‌بندند.

این مقام مسئول به برگزاری جشن‌های مولودی امام رضا(ع) در این مقام متبرک اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن‌های متعدد و ایستگاه‌های صلواتی در این مقام متبرک در دستور کار بوده که همگی به بهترین وجه ممکن انجام شده است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول