اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور خادمان امام رضا(ع) صورت می‌گیرد

برگزاری جشن ملی زیرسایه خورشید در مسجد سید اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با دهه کرامت جشن ملی زیر سایه خورشید با حضور برخی از خادمان حرم امام رضا(ع) در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن ملی زیرسایه خورشید در مسجد سید اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره در دهه کرامت اظهار کرد: هر ساله همزمان با میلاد امام رضا(ع) برخی از خادمان حرم مطهر رضوی در اصفهان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه این اداره همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار می‌کند، ادامه داد: برگزاری جشن ملی زیر سایه خورشید یکی از این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) این جشن با حضور برخی از خادمان حرم رضوی در مسجد سید اصفهان برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه البته این خادمان از سال‌های گذشته تاکنون در دهه کرامت در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان حضور پیدا می‌کنند، افزود: مردم ایران علاقه ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارند و نگاه مردم به خادمان این امام معصوم نیز نگاه پیک امام هشتم است.

نقدعلی تاکید کرد: خادمان امام رضا(ع) روح معنویت را در مردم زنده می‌کنند و حضور آنها در اصفهان سبب تقویت مبانی اعتقادی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله استقبال مردم از حضور خادمان امام رضا(ع) بی‌نظیر است، افزود: پیش‌بینی می‌شود که درصد بالایی از جمعیت حاضر در اصفهان به میزبانی از خادمان امام رضا(ع) در جشن ملی زیر سایه خورشید شرکت کنند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول