اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کمک خیران در نرماشیر

روستایی پس از 70 سال صاحب مسجد شد

خبرگزاری فارس: مسجد روستای برون‌آباد بخش روداب نرماشیر با کمک خیران پس از گذشت 70 سال به بهره‌برداری رسید.

روستایی پس از 70 سال صاحب مسجد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، امام جمعه روداب امروز در مراسم بهره‌برداری از مسجد روستای برون‌آباد بخش روداب نرماشیر اظهار داشت: وجود مسجد در هر محل یک نعمت است و باید شاکر نعمت‌های الهی بود.

حجت‌الاسلام سید مهدی مصطفویان افزود: مردم این روستا که پس از گذشت ده‌ها سال صاحب مسجد شده‌اند، باید با حضور پررنگ خود در مسجد شاکر این نعمت شوند.

وی عنوان کرد: بیش از 70 سال از قدمت روستای برون‌آباد می‌گذرد که سه کیلومتری مرکز بخش روداب واقع است و برای نخستین بار با کمک خیران و تلاش مردم صاحب مسجد شد.

مصطفویان مسجدسازی را از افضل عبادات و جهاد در راه خدا برشمرد و ابراز داشت: حضور پررنگ مردم در مسجد سبب آبادانی مسجد است و مردم این روستا باید با انجام مراسم مذهبی در مسجد رونق و آبادانی آن را مهیا کنند.

آیین بهره‌برداری از مسجد روستای برون‌آباد بخش روداب نرماشیر با حضور امام جمعه روداب، مسئولان محلی، خیران و جمعی از مردم برگزار شد.

به گزارش فارس در گذشته مردم این روستا تمام مراسم عزاداری و مذهبی را در منازل شخصی برگزار می‌کردند و احداث این مسجد که به کمک مردم روستا و جمعی از خیران صورت گرفته است، می‌تواند در انجام بهتر امور دینی مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول