اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان:

200 پایگاه جشن عاطفه‌ها در لرستان برپا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی مربوط به جشن عاطفه‌ها 200 پایگاه ثابت و سیار در سطح لرستان برپا شده است.

200 پایگاه جشن عاطفه‌ها در لرستان برپا شده است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‏الله منتظری صبح امروز در مراسم نواخته شدن زنگ جشن عاطفه‎ها که در مدرسه شهدای جهاد کشاورزی خرم‎آباد برگزار شد، گفت: این جشن به طور همزمان در یک هزار و 500 آموزشگاه مقاطع ابتدایی و راهنمایی لرستان برپا شده است.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها با هدف فرهنگ‏سازی بین دانش‎آموزان و با ترویج سنت‏های حسنه با هماهنگی آموزش و پرورش لرستان برگزار شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: در حال حاضر 22 هزار دانش‎آموز و هفت هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند.

منتظری خاطرنشان کرد: در جشن عاطفه‎های سال گذشته چهار میلیارد و 817 میلیون ریال کمک نقدی جمع‏آوری شده که لرستان از نظر رشد جمع‏آوری کمک‏های نقدی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی لرستان یادآور شد: 70 درصد کمک‏های نقدی برای دانش‎آموزان استان و 30 درصد برای دانش‎آموزان زیر پوشش کمیته هزینه می‌شود.

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس مدیر آموزش و پرورش بروجرد امروز در جشن عاطفه‌های بروجرد گفت: 14 پایگاه ثابت و سیار در میادین اصلی شهر بروجرد کمک‌های مردمی را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند.

فرج الله شاهوردی‌زاده گفت: درابتدای مهر ماه جشن عاطفه‌ها با هدف کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند در تمام مدارس کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: از اهداف دیگر این جشن علاوه بر جذب کمک در مدارس بحث فرهنگسازی و آشنایی کادر مدارس و دانش‌آموزان با فرهنگ انصاف و ایثار است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» در بروجرد همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

شاهوردی‌زاده اظهار داشت: کمک‌های جمع‌آوری شده توسط آموزش و پرورش در مدارس و پایگاه‌های مردمی همچون گذشته در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در جشن عاطفه‌ها بچه‌ها شادی‌های خود را با دانش‌آموزان بی‌بضاعت تقسیم می‌کنند، یادآور شد: در شهرستان بروجرد بیش از یک هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول