اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن عاطفه‌ها

550 پایگاه، کمک‌های مردمی کردستان را جمع‌آوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: جشن عاطفه‌ها در کردستان همزمان با سراسر کشور با استقرار 550 پایگاه ثابت و سیار آغاز شد.

550 پایگاه، کمک‌های مردمی کردستان را جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی پیش‌ازظهر امروز در مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه ابرار سنندج، اظهار کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها به منظور تقویت روحیه انفاق و نوع‌دوستی در بین جوانان و نوجوانان امروز با شعار دانش‌آموز باوری، دانش‌آموز یاوری و احسان رضوی در مدرسه‌ها و دانشگاه‌های سطح استان آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فردا نیز این جشن در پایگاه‌های عمومی سطح شهرها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و هفتم مهرماه نیز در مصلا‌های نماز جمعه سطح استان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، در جشن عاطفه‌ها امسال در بیش از 330 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی و 220 پایگاه بسیج کمک‌های مردمی در سراسر استان جمع‌آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این تعداد پایگاه ثابت و سیار، در تمامی مدارس و آموزشگاه‌های سطح استان نیز کمک‌های مردم خیر و نوع‌دوست استان جمع‌آوری می‌شود.

موسی‌نژاد با بیان اینکه استفاده از ظرفیت مساجد سطح استان در جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها از دیگر اولویت‌های ما خواهد بود، تصریح کرد: استقبال مردم خیر و نوع‌دوست استان در زمینه کمک به نیازمندان و محرومین همیشه زبانزد بوده است.

به گفته وی، در جشن عاطفه‌های سال گذشته بیش از  2 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن جمع‌‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از رشد 130 درصدی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های سال گذشته نسبت به سال قبل از آن خبر داد و افزود: یک‌میلیارد و 259 میلیون ریال از کمک‌های جمع‌آوری شده جشن عاطفه‌ها در سال گذشته نقدی و یک‌میلیارد و 100 میلیون ریال نیز کمک غیرنقدی بوده است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه 53 میلیون ریال از مبلغ جمع‌آوری شده در سال گذشته از طریق پایگاه‌های مستقر در مدارس جمع‌آوری شده است افزود: هدف‌گذاری امسال کمیته امداد امام خمینی در زمینه کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها 730 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: سهم هرکدام از شهرستان‌ها با توجه به ظرفیت‌های موجود ابلاغ شده و امیدواریم با تلاش و همکاری همه سازمان‌ها و نهادهای همکار در اجرای این برنامه و استقبال خوب مردم خیّر استان شاهد تحقق 100 در صدی این مهم در استان باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان ابراز امیدواری کرد تقارن دهه کرامت و همچنین هفته گرامیداشت دفاع مقدس موجب برگزاری هرچه باشکوه‌تر و استقبال بیش از پیش مردم در این جشن نسبت به سال‌های گذشته شود.

وی در ادامه ضمن تبریک ورود پرچم امام رضا(ع) به مردم استان گفت: حضور پرچم امام رضا(ع) در این استان بدون شک منشأ خیر و برکت فراوان برای مردم این استان خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و همکار در راستای برگزاری هرچه باشکوه جشن عاطفه‌ها در سطح استان گفت: صدا و سیما، اداره‌کل آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و بسیج از جمله نهادها و سازمان‌هایی هستند که در برگزاری این جشن با کمیته امداد امام خمینی(ره) همکاری و مشارکت دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان ضمن دعوت از همه مردم خیّر و نوع‌دوست استان کردستان برای شرکت در جشن عاطفه‌ها گفت: یکی دیگر از برنامه‌ها امسال ما در جشن عاطفه‌ها راه‌اندازی پایگاه‌های مخصوص کمک به محرومین و نیازمندان زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی است.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول