اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار تیم‌‌های سیاه جامگان و داتیس لرستان

بازی شروع شد اما نه داور آمد نه نیروی انتظامی

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال سیاه جامگان خراسان و داتیس لرستان در چارچوب هفته دو مسابقات لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی آغاز شد که داور چهارم این مسابقه در نیمه دوم توانست خود را به مسابقه برساند و در نیمه اول حضور نداشت.

بازی شروع شد اما نه داور آمد نه نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این مسابقه در حالی که قرار بود از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مشهد آغاز شود به دلیل عدم وجود آمبولانس با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

با اینکه این بازی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد، اما جعفر مهاجر داور چهارم و مشهدی این دیدار زمانی به ورزشگاه رسید که بازی در نیمه اول به پایان رسیده بود.

در زمان حضور نداشتن داور چهارم در زمین مسابقه، یک نفر از افرادی که برانکارد را به داخل زمین می‌برد، وظیفه داور چهارم و نشان دادن تابلوی وقت اضافه و گرفتن وقت را بر عهده گرفته بود!

نیروی انتظامی طبق معمول بیشتر مسابقات ورزشی در مشهد، این بار هم در اواخر نیمه اول در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

حدود 200 هوادار برای تماشای این بازی که به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی پخش می‌شد، به ورزشگاه ثامن‌الائمه (ع) آمده بودند.

مسئولان حراست اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی بازهم در ورود افراد غیر خبرنگار به جایگاه خبرنگاران کوتاهی کردند و این جایگاه مملو شده بود از افراد عادی، که همین امر سبب نارضایتی و اعتراض خبرنگاران شده بود. دبیر هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و نماینده فدراسیون فوتبال در ابتدای این بازی بر سر نام داور چهارم به مشکل خورده بودند و هر یک نام فرد دیگری را به عنوان چهارم به خبرنگاران معرفی می‌کردند.

در پایان این دیدار هم از کنفرانس خبری، خبری نبود و هر یک از خبرنگاران در گوشه‌ای با مربیان دو تیم گفت‌وگو می‌کردند.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول