اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

وضعیت استخدام‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شده است تا وضعیت استخدام‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

وضعیت استخدام‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی در دیدار نمایندگان جنوب استان کرمان با رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به ضرورت وجود اداره‌های کل تابعه سازمان جهاد کشاورزی در جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های 14سال گذشته هنوز 2.5 میلیون رأس دام در جنوب کرمان وجود دارد.

وی افزود: پهنای جغرافیای جنوب کرمان بسیار وسیع و دارای ظرفیت‌های فراوانی است.

عارفی کمبود خودرو و نیرو را در دامپزشکی جنوب کرمان مشهود خواند و تصریح کرد: جذب اعتبار لازم برای ساخت آزمایشگاه دامپزشکی جنوب کرمان در حال پیگیری است.

نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای انجام یک آزمایش ساده با توجه به وجود نیروهای متخصص در این منطقه باید به کرمان مراجعه کرد که این کار را سخت می‌کند.

عارفی با قدردانی از حضور چند ماه پیش رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مناطق جنوبی استان کرمان خاطرنشان کرد: تغییر وضعیت نیروهای قراردادی از نیازهای این اداره کل است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اهمیت استخدام نیروهای قراردادی اذعان داشت: مقرر شده است تا وضعیت استخدامی‌ها در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

بنابراین گزارش، در دیدار نمایندگان جنوب کرمان با رئیس سازمان دامپزشکی کشور که در محل دفتر وی انجام شده است، نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان و معاونان سازمان دامپزشکی کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول