اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع)

جشنواره سراسری مهدویت در بویین زهرا برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: جشنواره سراسری مهدویت هم‌زمان با شب میلاد امام رضا (ع) در شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری مهدویت در بویین زهرا برپا می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به برگزاری جشنواره گفتمان دینی در این شهرستان هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: هدف از برپایی این جشنواره آشنا کردن جوانان با فرهنگ و سیره حضرت ثامن‌الائمه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: تأثیرات فرهنگی هجرت امام رضا (ع) از مدینه به سوی خراسان برای مردم مسلمان ایران فراوان و بسیار گسترده بود.

وی با بیان اینکه اهدای لوح به فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بویین زهرا از بخش‌های دیگر این جشنواره یک روزه است، عنوان کرد: یکی از اساتید محقق و برجسته مرکز تخصصی مهدویت استان قم در این همایش حضور می‌یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: همچنین قرار است چند طرح فرهنگی ویژه، هم‌زمان با میلاد امام رضا (ع) و در حاشیه این همایش راه‌اندازی شود.

عباسی بیان کرد: رویکرد فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا در حوزه روابط اجتماعی تحکیم بنیاد خانواده است.

وی با بیان اینکه ائمه‌ اطهار در هر دوره‌ای برابر حکام ستمگر و زورگوی زمان خویش ایستاده و از حریم الهی پاسداری می‌کردند، بیان کرد: اشاعه فرهنگ ناب و سیره پیامبر اعظم (ص) از اهم دغدغه‌های معصومان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: امروز وظیفه اقشار مسلمانان و به ویژه شیعیان این است که در راستای تبلیغ دین محمدی گام برداشته و احساس خستگی نکنند.

عباسی اضافه کرد: فرهنگ رضوی امروز به عنوان بهترین سیره و ارزش معنوی برای ملت ایران است.

وی با اشاره به لزوم توجه به عرصه‌های معنوی جوانان و نوجوانان در جامعه اظهار کرد: بارگاه رضوی امروز مجمع هزاران عاشق و دلداده با ساحت وجودی این امام همام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: قطب معنوی ایران اسلامی امروز تکیه بر برکت و ارزش والای بارگاه حضرت امام رضا (ع) است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول