اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان بابل خبر داد

ارسال 57 اثر به جشنواره داستان‌نویسی بسیج مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج هنرمندان بابل از ارسال 57 اثر داستانی به جشنواره داستان‌نویسی بسیج مازندران خبر داد.

ارسال 57 اثر به جشنواره داستان‌نویسی بسیج مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، میثم رنجبر در جلسه نقد و بررسی فیلم کوتاه که با حضور فیلمسازان بابل در مجتمع فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابل حدود 300 نفر عضو دارد.

وی با اشاره به اینکه شش گروه هنری به صورت تقسیم بندی شده در این کانون فعالیت می‌کنند، افزود: این گروه شامل، شاعران، داستان‌نویسان، فیلمسازان، نمایشنامه‌نویس، گروه‌های موسیقی و هنرهای تجسمی است.

رنجبر بیان داشت: کانون بسیج هنرمندان بابل بعد از یک سال تلاش و فعالیت موفق شد 57 اثر داستانی را تولید و به جشنواره داستان‌نویسی بسیج مازندران ارسال کند که از بین آثار ارسالی 9  اثر به عنوان اثر برگزیده استانی و دو اثر به عنوان اثر برگزیده کشوری انتخاب شد.

وی تصریح کرد: بابل با تولید بیشترین داستان، رتبه نخست داستان‌نویسی مازندران را کسب کرد.

رنجبر با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه وارش در بابل اظهار داشت: جشنواره ملی فیلم کوتاه وارش به عنوان بزرگ‌ترین رخداد فرهنگی مازندران به حمایت جدی همه مسئولان مازندران نیازمند است.

رئیس فرهنگ و ارشاد بابل نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز استفاده از ابزار هنر در راستای جاری‌سازی فرهنگ دفاع مقدس در جامعه به عنوان رسالت خطیر هنرمندان جامعه اسلامی قلمداد می‌شود.

سید ابراهیم حسینی افزود: رویداد بزرگ فرهنگی که به برکت برگزاری جشنواره وارش در مازندران شکل می‌گیرد، زمینه‌ساز بسترهای مناسب برای تجلی ظرفیت هنری هنرمندان است.

یکی از فیلمسازان مازندرانی نیز در این جلسه اظهار داشت: جشنواره وارش به عنوان یک پدیده فرهنگی، نقطه عطفی در تاریخ فیلم کوتاه مازندران است.

محمدعلی هاشم‌پور افزود: برگزاری مطلوب جشنواره وارش سبب توسعه و رشد فیلم و فیلم‌سازی در کشور شده، به همین دلیل از همه هنرمندان جوان و خوش‌ذوق مازندرانی انتظار می‌رود برای پیشبرد اهداف جشنواره و ترویج فرهنگ عامه و بومی مازندران مشارکت کنند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول