اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران خبر داد

تعیین مشاور برای دو نمایش برتر مازندران در جشنواره منطقه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دو نمایش برتر جشنواره تئاتر استان مازندران برای راهیابی به سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از گروه مشاوران پروژه بهره‌مند شدند.

تعیین مشاور برای دو نمایش برتر مازندران در جشنواره منطقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباسعلی ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: دو نمایش «تولدت مبارک سامی» و «مجلس نامه» به کارگردانی صاحب آهنگر و رضا عموزاد از شهرستان‌های ساری و بهشهر به عنوان آثار برتر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مازندران به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافتند.

وی تصریح کرد: برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آنها به لحاظ فنی و با هدف کسب عناوین برتر و راهیابی به جشنواره تئاتر فجر، برای نخستین بار در استان مورد حمایت سازماندهی شده و رسمی گروه مشاوران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران قرار می‌گیرند. 

ابراهیمی ضمن تأکید بر مشورتی بودن و الزام‌آور نبودن دیدگاه‌های تخصصی گروه مشاوران افزود: تا پیش از این، نمایندگان تئاتر استان در جشنواره‌های منطقه‌ای و فجر به شکلی غیررسمی از حمایت‌های تخصصی واحد تئاتر اداره کل برخوردار می‌شدند که امسال این موضوع با شیوه‌ای مدون از طریق اعزام ساختارمند گروه مشاوران به جلسات تمرین گروه‌ها بر اساس جدول زمانبندی مشخص، انجام می‌شود.

به گزارش فارس؛ بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق کشور با حضور آثار برتر استان‌های کشور در نیمه دوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول