اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

فضای ایران آکنده از فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: در دهه کرامت تمام سرزمین ایران آکنده از فرهنگ رضوی و ولایی است.

فضای ایران آکنده از فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی شامگاه چهارشنبه در مراسم جشن "زیر سایه خورشید" به مناسبت ولادت امام رضا (ع) با تبریک دهه کرامت و با اشاره به حدیث سلسله الذهب از امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا (ع) فرمودند "من از شرط‌های در امان ماندن از عذاب الهی هستم"، زیرا ولایت اصل اعتقادات و مکاتب الهی است و کسی که ولایت امام رضا را پذیرفته باشد، ولایتش کامل است و در ده کرامت تمام کشور آکنده از فرهنگ رضوی و ولایی است.

کمالی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: حدود 300 هزار شهید در کشور ما تقدیم اسلام و انقلاب شده و بزرگ‌ترین حماسه را در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی در مقابل 37 کشور دنیا خلق کرده‌ایم.

وی افزود: شاهد هستیم که اسلام روز‌به‌روز با قدرت و صلابت به پیش می‌رود و در شرایط کنونی تمام مسلمانان جهان در پاسخ به اهانت به پیامبر اسلام (ص) فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیست سر داده و هر روز ذلت استکبار و رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد.

وی گفت: باید این مسیر و راه مقدس را ادامه داده و ایستادگی کنیم و با توجه به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در استان کرمان باید از این فرصت استفاده لازم را ببریم.

به گزارش فارس در این مراسم که با حضور گسترده مردم و اهتزاز پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خادمان حرم مطهر رضوی برگزار شد به قید قرعه هدایایی به شرت کنندگان اعطا شد.

این مراسم به همت کانون روضة‌العباس، اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری کرمان و بانک تجارت برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول