اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو باشگاه خبرنگاران رضوی:

رسانه‌ها مروج فرهنگ رضوی هستند

خبرگزاری فارس: عضو باشگاه خبرنگاران رضوی گفت: موثرترین راه بر عهده رسانه است که با اطلاع رسانی کامل می‌توانند مروج فرهنگ رضوی باشند.

رسانه‌ها مروج فرهنگ رضوی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین قربانی میانرودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در جشنواره نامه‌ای به امام رضا اظهار داشت: رسانه‌‌ها تلاش زیادی انجام دادند که رویکرد جشنواره نامه‌ای به امام رضا به طور عالی در کشور اجرایی شود.

عضو باشگاه خبرنگاران رضوی بیان داشت: کشور ایران به دلیل حضور امام رضا(ع) دارای فرهنگی عمیق‌تر بوده و مردم شور و اشتیاقی زیاد نسبت به این جشنواره دارند و رویکردهای فرهنگی آن را تعریف می‌کنند.

قربانی با اشاره به راهکارهای بهبود جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) در استان عنوان کرد: موثرترین راه برعهده رسانه است که با اطلاع رسانی کامل می‌توانند مروج فرهنگ رضوی باشند.

وی به میزبانی موفق مازندران در برپایی جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا اشاره کرد  و خواستار تشکیل ستاد دائمی اطلاع رسانی جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا در استان شد.

این فعال رسانه‌ای اذعان داشت: برای معرفی بیشتر اصحاب رسانه با منش و خصلت های نیکو امام هشتم شیعیان، ضرورت دارد آستان قدس رضوی با برپایی تورهای مطبوعاتی برای اصحاب رسانه در  اماکن دینی، زائرسراها و خدمات دهی موثر خادمان رضوی به زائران اقدام کند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول