اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان:

جشنواره تئاتر ضامن آهو اشاعه‌دهنده فرهنگ رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: تأثیرات معنوی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو می‌تواند اشاعه‌دهنده واقعی فرهنگ رضوی باشد.

جشنواره تئاتر ضامن آهو اشاعه‌دهنده فرهنگ رضوی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید داوود حسینی در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی گفت: تأثیرات مذهبی و معنوی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ضامن آهو بر کودکان ماندگار است و می‌توان آن را اشاعه‌دهنده واقعی فرهنگ رضوی در این قالب هنری دانست.

وی افزود: شناسایی و شکوفایی استعداد کودکان و نوجوانان در گرو برگزاری چنین جشنواره‌هایی است.

مدیر کانون فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ادامه داد: طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های مناسبی در تئاتر کودک و نوجوان در بخش مذهبی رخ داده که تبلور آن در جشنواره ضامن آهو دیده می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر در طول سال چندین جشنواره با عناوین و مضامین مختلف تربیتی و اعتقادی برگزار شود مطمئناً تأثیر مثبت آن در آینده‌ای نزدیک در روابط اجتماعی و زندگی دانش‌آموزان و کودکان دیده می‌شود.

حسینی تصریح کرد: تأثیر ماندگار معنوی و بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات دانش‌آموزان نسبت به امامان از مهم‌ترین تأثیرات جشنواره ضامن آهو است.

یادآور می‌شود ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی ضامن آهو با حضور 150 هنرمند منتخب کشور از 28 شهریور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز شده و تا دوم مهرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول