اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران استان البرز:

سرکوب اعتراض به حق مسلمانان ماهیت غربی‌ها را برملا کرد

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های عملیه خواهران استان البرز گفت: سرکوب اعتراض به حق مسلمانان نسبت به توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) ماهیت اصلی حکومت کشورهای غربی را بر ملا کرد.

سرکوب اعتراض به حق مسلمانان ماهیت غربی‌ها را برملا کرد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از آنکه بار دیگر شاهد انتشار فیلم‌ها و کاریکاتورهای توهین‌آمیز نسبت به مقدسات مسلمان بودیم، امت اسلامی یکپارچه خشم شد و علیه هتاکان در سراسر جهان راهپیمای‌های اعتراض آمیز برگزار کردند.

وی با اشاره به سرکوب راهپیمایی‌های اعتراض آمیز مسلمانان در کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت: حکومت این کشورها وقتی در برابر اعتراض مسلمانان نسبت به انتشار فیلم و کاریکاتور توهین‌آمیز نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) قرار گرفتند، مدعی شدند که آزادی بیان در این کشورها وجود داشته و نمی‌توانند کاری انجام دهند.

* توهین به مقدسات مسلمانان آزادی بیان است، اما اعتراض به آن نه!!

مدیر حوزه‌های عملیه خواهران استان البرز ادامه داد: این در حالی است که همین حاکمان حتی کوچک‌ترین اعتراض مردم کشورشان را تحمل نکرده و اقدام به سرکوب خونین مسلمانان معترض در اروپا و آمریکا کردند.

ایمانی با طرح این پرسش که چرا توهین به مقدسات مسلمانان نشانه آزادی بیان است، اما کسی حق اعتراض به این هتاکی گستاخانه‌ را ندارد؟ گفت: چگونه است که یک آدم بی دین و بی عقل می‌تواند کاریکاتور سخیف علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) طراحی و منتشر کند، اما میلیون‌ها مسلمان حق اعتراض به وی را با زبان ساده ندارند؟

وی تاکید کرد: این اقدام اگر چه دل‌های میلیون‌ها مسلمان را به درد آورد، اما باعث شد که بار دیگر ماهیت ضد مردمی و دیکتاتورگونه حاکمان اروپایی و آمریکایی را برملا سازد.

ایمانی در پایان اذعان داشت: سرکوب اعتراضات آرام مسلمانان در غرب،‌ بار دیگر به جهانیان اثبات کرد که ادعای وجود مردم‌ سالاری و آزادی بیان در اروپا و آمریکا یک دروغ بزرگ و مضحک است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول