اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش همدان:

هدف از پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان گفت: هدف از ایجاد پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش‌آموزان است.

هدف از پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به پروژه مهر اظهار داشت: هدف از ایجاد پروژه مهر ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش‌آموزان است به طوری که آنها برای ورود به مدرسه لحظه‌شماری کرده و با ورود خود به مدرسه شور و اشتیاق نشان دهند.

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید اقدامات مؤثری در راستای شاداب‌سازی محیط مدارس برای ایجاد خاطره خوش در اذهان دانش‌آموزان در ابتدای شروع سال تحصیلی انجام دهند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: استان همدان در سال گذشته در خصوص پروژه مهر، مقام برتر را در بین استان‌های کشور کسب کرد که از جمله وظایف ستاد پروژه مهر، قبل از شروع سال تحصیلی شامل تعیین لباس فرم مدارس، سرویس مدارس، محوطه‌سازی و تزئین فضای مدارس و تمام اقداماتی که به آماده‌سازی مدارس بوده است.

وی با اشاره به کلاس ششم ابتدایی یادآور شد: 107 کلاس برای کلاس ششم ابتدایی آماده شده که در حال واگذاری است و برنامه‌ریزی به صورتی دقیق انجام شده تا هیچ دانش‌آموزی در کلاس ششم بدون فضا و امکانات نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: از تیر ماه امسال برنامه‌ریزی‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید و اجرای نظام جدید تحول بنیادین انجام شد که در ثبت‌نام از دانش‌آموزان کلاس اول 3.2 درصد افزایش داشتیم.

عباس حسنی‌محتشم در خصوص محتوای کتب درسی و توزیع آن‌ها خاطرنشان کرد: کتب درسی در روز اول مهر ماه در اختیار دانش‌آموزان ابتدایی قرار گرفت که محتوای کتب درسی دوم ابتدایی به صورت 100 درصدی تغییر یافته است.

وی به تشکیل کمیته‌ها در راستای آماده‌سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی اشاره و تصریح کرد: در ستاد پروژه مهر پنج کمیته شامل کمیته ساماندهی نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز، پایش و نظارت، توجیه و تبلیغ و بررسی صلاحیت‌ها تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان سخنانش گفت: استان همدان در زمینه هوشمندسازی مدارس یکی از استان‌های مطرح کشور است که یک‌هزار و 750 کلاس را هوشمندسازی کرده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول