اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل:

شهرسازی بر توانایی مالی پیمانکاران مسکن مهر نظارت کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل گفت: عدم توانایی مالی پیمانکاران، موجب طولانی شدن مسکن مهر آمل در بخش تعاونی‌ها شد و اداره کل راه و شهرسازی باید در این زمینه نظارت دقیقی داشته باشد.

شهرسازی بر توانایی مالی پیمانکاران مسکن مهر نظارت کند

محمد رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه تشکیل تعاونی توسعه عمران و تعاونی فراگیر در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: این دو تعاونی برای سه دهک پایین جامعه در نظر گرفته شده و اولویت عضویت در این تعاونی‌ها نیز با این گروه است.

وی با بیان اینکه در تشکیل این دو تعاونی این سه دهک با مشارکت داشته باشند، تصریح کرد: از طریق بهزیستی و کمیته امداد برای جلب مشارکت این اقشار برنامه‌ریزی شده است.

رمضانی با اعلام اینکه تعاونی فراگیر و توسعه عمران در تمامی بخش‌ها و زیرساخت‌های شهرستان می‌توانند فعال باشند، بیان کرد: حداقل نیم درصد جمعیت شهرستان باید در تعاونی فراگیر عضویت داشته باشند تا شرایط لازم برای تشکیل آن فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره 23 تعاونی مسکن مهر در شهرستان آمل فعال هستند، افزود: برخی از این تعاونی‌ها برای ساماندهی مدیریت در ساخت‌وسازها تجمیع شده‌اند.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی آمل با بیان اینکه در این تجمیع هدف این بود که مدیریت و نگرش اعضای تعاونی‌ها به سوی تیمی شدن سوق داده نشود نه اینکه اعضا انفرادی فکر کنند، بیان داشت: با وجود اینکه تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان آمل از نخستین تعاونی‌های تشکیل شده در سطح استان مازندران به شمار می‌روند اما به دلیل نداشتن شایستگی‌ها و توانایی مالی پیمانکاران مشکلاتی گریبانگیر این بخش شده است.

وی ادامه داد: این تعاونی‌ها با سهم آورده اعضا و تسهیلات بانکی کار را پیش می‌برند و چون پشتیبانی مالی ندارند پروژه‌های مسکن مهر در بخش تعاونی‌های آمل طولانی شده و نارضایتی مردم را در پی داشته است.

رمضانی با اعلام اینکه برای ساماندهی تعاونی، اداره کل شهرسازی باید نظارت بیشتری بر روی این امر داشته باشد، گفت: نباید پروژه‌های مسکن مهر به دلیل عدم اهلیت مالی پیمانکاران به تاخیر بیفتد.

انتهای‌ پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول