اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت

حوزه علمیه معصومیه در البرز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: همزمان با دهه کرامت حوزه علمیه معصومیه در البرز راه‌اندازی شد.

حوزه علمیه معصومیه در البرز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، حجت الاسلام ابوالفضل بنی احمدی افزود: برای نختسین بار این مدرسه علمیه در شهرستان کرج مختص خواهران شروع به کار کرد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه خواهران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز با نام معصومیه در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) شهرستان کرج راه‌اندازی شد.

این مسئول با تأکید بر این که برای اولین بار حوزه علمیه در جوار امامزاده افتتاح می‌شود خاطرنشان کرد: این مدرسه عملیه با 20 طلبه خواهر به طور رسمی از امروز آغاز به کار کرده است.

وی در ادامه سخنان خود از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام هشتم در امامزادگان البرز خبر داد و گفت: به جهت بزرگداشت مقام و منزلت امام رضا (ع) ویژه برنامه جشن بزرگ کرامت در امامزادگان استان البرز برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: قرائت قرآن، مولودی خوانی و مداحی در مدح امام بزرگوار، قرائت زیارت مخصوص امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرش حضرت معصومه (س) و ... از برنامه‌های ویژه در امامزادگان در روز ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) می‌باشد.

بنی احمدی یادآور شد: در روز میلاد امام هشتم، شخصیت‌هایی از استان پیرامون فضائل امام رضا (ع) در امامزادگان شاخص این استان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول