اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بهبهان در مجلس:

دولت‌ها حق بهبهان را ادا نکرده‌اند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: دولت‌ها کمترین نگاه را به بهبهان داشته و حق این شهرستان و مردم آن را ادا نکرده اند.

دولت‌ها حق بهبهان را ادا نکرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان محمدباقر شریعتی در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز سیدمحمد عادلی در این شهرستان طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: بهبهان جایگاه ویژه‌ای در جهان شیعه داشته و اگر آیت‌الله وحید بهبهانی آن اقدام عظیم فرهنگی و انقلابی (مبارزه با اخباریون) را نمی‌کرد، به احتمال فراوان امروز همه اخباری بودیم.

وی ادامه داد: اما با اقدامات عظیم فکری که این عالم ربانی از بهبهان تا نجف اشرف انجام داد، شیعه تا به امروز از نگاه فرهنگی، شیعه و اصولی ماند.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهر و مردم آن در جنگ یکی از شهرستان‌هایی بودند که حرف نخست را در مدیریت این رویداد داشتند و سرداران شهیدی مانند بقایی، دقایقی، فنی و بهروزی و نقش پررنگ آنان در اداره جنگ افتخار و سند بزرگی برای بهبهان است.

وی بیان کرد: بهبهان پس از نجف‌آباد و قم با تقدیم یک‌هزار و 100 شهید و تعداد زیادی جانباز و آزاده به اسلام و انقلاب، در جایگاه سوم کشور قرار دارد.

نماینده بهبهان در مجلس با تأکید بر اینکه مردم این شهرستان از این فرصت‌ها استفاده نکرده‌اند، گفت: دولت‌ها نیز کمترین نگاه را در طول زمان به این شهرستان داشته و به نظر می‌رسد که حق مردم بهبهان ادا نشده  که از این تریبون از مسئولان کشور می‌خواهیم که این بهبهان مرکز ولایت و شیعه را دریابند و به جایگاه اصلی خود برسانند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول