اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

دفاع مقدس الگوی کشورهای منطقه است

خبرگزاری فارس: شهردار فرون‌آباد گفت: دوران دفاع مقدس کاری بسیار فوق‌العاده و به عنوان الگو و مدلی موفق برای تمام کشورهای منطقه است.

دفاع مقدس الگوی کشورهای منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست روشنگری با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مدیریت بصیرت و افکار عمومی سازمان بسیج مستضعفین، امام جمعه، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس پلیس پیشگیری و فرماندهی حوزه یک امیرالمومنین (ع) شهرستان پاکدشت، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری، بسیجیان و جمعی از شهروندان شهر فرون‌آباد به میزبانی پایگاه بسیج المهدی (عج) برگزار شد.

علی ‌بندعلیان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دوران دفاع مقدس کاری بسیار فوق‌العاده و به عنوان الگو و مدلی موفق برای تمامی کشورهای منطقه است.

شهردار فرون‌آباد با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس به عنوان افتخار، عزت و شرف برای مردم ولایی ایران اسلامی است، یادآور شد: باید این دوران توسط اندیشمندان و برجستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین شود تا به عنوان یک افتخار برای ایرانیان ثبت شود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به تنهایی و با رهبری بزرگ جلوی خواسته‌های نامشروع دشمن ایستاد و امروز به عنوان کشوری الگو و مدلی موفق در جهان مطرح است.

بندعلیان با بیان اینکه ما وارث دوران دفاع مقدس هستیم، ابراز داشت: اگر ملت ایران امروز عزت و شرفی دارند مربوط به این دوران است و باید قدر آن را بدانیم.

در ادامه مدیریت بصیرت و افکار عمومی سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تنها متعلق به بسیج و سپاه نیست و همه دستگاه‌ها باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاده و حفظ کنند.

سرهنگ نیاز آبادی بیان کرد: باید از همه اقشار برای تربیت نیروهای هم‌ تراز انقلاب بهره‌ برد و از دفاع مقدس که برگی زرین از تاریخ انقلاب است برای معرفی راه زندگی و حیات طیبه بهره برد.

وی در پایان افزود: دفاع مقدس نمی‌تواند تنها به موضوع جنگ خلاصه شود و ما جاری شدن فرهنگ دفاع مقدس را در هر صحنه‌ای اعم از عمران و آبادانی و علم و فناوری شاهد هستیم. 

گفتنی است این نشست با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، حوزه یک بسیج امیرالمومنین (ع) سپاه پاکدشت و پایگاه بسیج المهدی (عج) در هفته دفاع مقدس و با موضوع روشنگری، فرهنگی و بصیرتی با محوریت الگوسازی شخصیت شهدای دفاع مقدس و شهدای شاخص سال و به میزبانی پایگاه بسیج المهدی (عج) در محل مسجد المهدی (عج) شهر فرون‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول