اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر هندبال کشور

وضعیت تیم هندبال بهبهان همچنان بلاتکلیف است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال بهبهان گفت: در یک هفته مانده به آغاز لیگ برتر هندبال کشور، وضعیت نماینده بهبهان در این مسابقات همچنان نامشخص است.

وضعیت تیم هندبال بهبهان همچنان بلاتکلیف است

شاهرخ آذرحزین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان درباره آخرین وضعیت تیم هندبال بهبهان برای شرکت در این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور اظهار کرد: تلاش بسیاری برای حضور نماینده بهبهان در این دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال کشور انجام داده تا زحمات یک سال گذشته ما برای ماندن در لیگ به هدر نرود.

وی تصریح کرد: شرکت فولاداکسین با توجه به مشکلات مالی که دارد تمایلی برای ادامه تیم‌داری نداشته و شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی بهبهان نیز یک قدم برای اعتلای ورزش این شهرستان و جوانان آن برنمی‌دارند.

رئیس هیئت هندبال بهبهان خاطرنشان کرد: همه مسئولان در صحبت‌های خود از دلسوزی برای ورزش می‌گویند اما وقت عمل که می‌رسد همه خود را سرگرم کارهای دیگر می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر موضوع شرکت تیم بهبهان در مسابقات هندبال از طریق استانداری دنبال شده و امروز در شورای ورزش استان نیز مطرح شده و نتیجه پایانی اعلام می‌شود.

* وضعیت کادر فنی نیز مشخص نیست

آذرحزین در ادامه درباره کادر فنی تیم هندبال بهبهان نیز گفت: غلام‌عباس اسماعیلی که در دوره گذشته سرمربی تیم بود اعلام خستگی کرده و در صورت حضور این تیم در لیگ برتر، وی با آن همراه نبوده و شخص دیگری جذب خواهد شد.

وی افزود: همچنین بنده که به عنوان سرپرست تیم در خدمت بازیکنان بودم نیز در صورت حضور تیم در لیگ برتر همراه تیم نبوده و فرد دیگری به عنوان سرپرست تیم معرفی خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال بهبهان با بیان اینکه فرماندار این شهرستان قول 60 میلیون تومان به تیم هندبال داده اما عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: فرماندار بهبهان با آگاه شدن از مشکلات تیم قول پرداخت 60 میلیون تومان به ما داد که متاسفانه تا امروز یک ریال نیز پرداخت نشده است.

* از حساب شخصی نیز برای تیم بهبهان خرج کردیم

وی در ادامه تصریح کرد: برای راه افتادن تیم و رضایت بازیکنان از وضعیت پرداخت دستمزدها، حتی از حساب‌های شخصی خود نیز برداشت کرده و به بازیکنان پرداخت کرده‌ایم.

آذرحزین ادامه داد: برای مثال بنده تنها 13 میلیون تومان از حساب شخصی خودم که متعلق به زندگی و خانواده‌ام بود برداشت کرده و در هندبال بهبهان در دوره گذشته لیگ برتر کشور خرج کرده‌ام که هنوز یک ریال آن نیز به من برگشت داده نشده است.

وی بیان داشت: دیگر پس از 20 سال از این وضعیت بی‌مهری مسئولان به ورزش بهبهان و هندبال این شهرستان خسته شده و اگر بحث دلسوزی است، از ما دلسوزتر نیز در این شهر خواهد بود.

* هنوز بازیکنان فصل قبل را حفظ کرده‌ایم

رئیس هیئت هندبال بهبهان در پایان در خصوص بازیکنان تیم هندبال این شهرستان اظهار کرد: تاکنون هیچ یک از بازیکنان فصل گذشته با وجود مشخص نبودن وضعیت حضور تیم در لیگ  پیش رو، از ما رضایت‌نامه نگرفته و همه حتی مسعود ظهرابی که حرف از پیوستن او به تیم ثامن‌الحجج سبزوار بود نیز در بهبهان ماندگار شده است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول