اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی خبر داد

افتتاح مدرسه جراحی قلب در مشهد مقدس

خبرگزاری فارس: دبیر پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی گفت: در آینده‌ای نزدیک یک مدرسه فوق‌تخصصی قلب و عروق در پایتخت معنوی ایران ایجاد می‌شود.

افتتاح مدرسه جراحی قلب در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد رضوی‌خراسانی دقایقی پیش در آیین افتتاحیه پنجمین کنگره بین‌المللی قلب و عروق رضوی و چهارمین کنگره بین‌المللی پرفیوژن که در سالن کنفرانس بیمارستان رضوی مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به محورهای برگزاری این کنگره اظهار داشت: این کنگره با سه محور جراحی قلب و عروق، بیماری‌های قلب و عروق و پرفیوژن، همژنین و بحث در خصوص بی‌هوشی‌های قلب در سه روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است افزود: قرار است در این کنگره بیش از 100 مقاله ارائه شود.

وی با بیان اینکه پنجمین کنگره قلب و عروق به ارائه جدید‌ترین راه‌های پیش‌گیری از ابتلا به بیماری‌های قلبی با معرفی بحث‌های تغذیه و کاهش استرس می‌پردازد، خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته این کنگره شاهد دستاوردهای بسیار خوبی بودیم، که البته این دستاوردها به شکل کتاب و نرم‌افزار تهیه شده و به هر یک از دانشگاه‌های ایران ارسال شده است.

وی در ادامه از ساخت یک مدرسه فوق‌تخصصی قلب و عروق در پایتخت معنوی ایران خبر داد و اذعان داشت: مقرر شده است که بیمارستان رضوی با همکاری انجمن قلب و عروق دنیا مدرسه فوق‌تخصصی قلب و عروق را در بیمارستان رضوی ایجاد کند که البته وجود چنین مدرسه‌ای در منطقه‌ بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: نخستین کنگره بین‌المللی قلب و عروق با حضور 19 نفر از متخصصین جهان برگزار شد، ولی امروز شاهدیم که 80 متخصص برجسته از سراسر جهان در این کنفرانس حضور پیدا کرده‌اند و این موفقیت روزافزون و مطرح شدن ایران و به ویژه بیمارستان رضوی را در سراسر جهان در ارتباط با تکنیک‌های پزشکی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول