اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند پشتوانه مردمی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نقش ویژه مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند پشتوانه مردمی و جلب توجه مردم به این امر مهم است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند پشتوانه مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی انصاری در جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به جایگاه رفیع و والای حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) از جایگاه ویژه و نمونه در بین زنان اسلام برخوردار بود و رسالت خود در ولایتمداری و حمایت از امام را به خوبی به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت یاد آنها نقش بسزایی در زنده نگه داشتن آرمان‌های دفاع مقدس و انتقال آنها به نسل جوان و نوجوان دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم به نقش مردم در برگزاری یادواره‌های شهدا و بزرگداشت یاد و خاطره یادگاران دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حفظ جایگاه مردمی در یادواره‌های شهدا باید مورد توجه مسئولان باشد.

وی نقش ویژه مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یادآور شد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند پشتوانه مردمی و جلب توجه مردم به این امر مهم است.

انصاری همچنین لزوم حمایت و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح شهر را یادآور شد و گفت: با ساماندهی یادواره‌های شهدای مردمی باید زمینه حرکت گسترده‌تر در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول