اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

ترویج فرهنگ دفاع و شهادت تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: ترویج فرهنگ دفاع و شهادت می‌تواند توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان را علیه کشور خنثی کند.

ترویج فرهنگ دفاع و شهادت تبلیغات منفی دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، بهرام حسینی‌مطلق ظهر امروز در گردهمایی یادیاران که در مصلای امام خمینی (ره) ساوجبلاغ برگزار شد گفت: امروز دشمنان برای اینکه به اهداف شوم خود نزدیک شوند تبلیغات منفی را علیه کشور انجام می‌دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: این اقدامات شوم دشمنان به منظور حذف آرمان‌های دفاع مقدس و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است، اما تاکنون آگاهی و هوشیاری ملت ایران به دشمنان اجازه رسیدن به اهداف شومشان را نداده است.

این مسئول با بیان اینکه ولایتمداری مهم‌ترین رکن پیروزی مردم ایران در برهه‌های مختلف بوده ادامه داد: ولایتمداری ملت ایران توانسته کشور را در مقابل دسیسه‌های دشمنان بیمه کند و به دشمنان اجازه تعرض به کشور را ندهد.

حسینی‌مطلق تأکید کرد: باید آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام را نسل به نسل و سینه به سینه انتقال دهیم و بر حفظ و این آرمان‌ها تأکید داشته باشیم.

وی گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنی ایستادگی کردند که از همه جهات از سوی کشورهای غربی حمایت می‌شد، اما رزمندگان اسلام با تکیه بر اعتقادات و توکل بر خداوند موفق شدند پیروز میدان باشند و دشمن را شکست دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز متذکر شد: از خودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام هیچگاه فراموش شدنی نیست و تبلیغات منفی دشمنان در این زمینه نیز نمی‌تواند، کارساز باشد.

حسینی‌مطلق اذعان داشت: امروز نوجوانان و جوانان کشور باید با سلاح علم و دانش به مقابله و مبارزه با دشمن بروند و با ارتقای دانش خود و به کارگیری علم خود در مسیر توسعه و آبادانی کشور دشمن را بیش از پیش مأیوس سازند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول