اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

ترویج فرهنگ شهادت وظیفه جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی، ترویج فرهنگ شهادت را وظیفه جامعه اسلامی خواند.

ترویج فرهنگ شهادت وظیفه جامعه اسلامی است

حسین طلا امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این باور مقدس یعنی فرهنگ شهادت امروز در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل‏های سوم و چهارم انقلاب دیده می‏شود.

وی ادامه داد: مهم‏ترین موضوعی که امروز باید بدان پرداخت، بیان شیوه عملی و منش شهدای جان بر کف در جبهه‏‌های حق علیه باطل است.

طلا اضافه کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به عنوان نمونه‏‌های عملی، کسانی هستند که این حرکت عظیم و باور عمیق در وجود نازنین‏شان نهادینه شده بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ابعاد مختلف شخصیتی شهدا همچون عبادت، خلوص، از خود گذشتگی، رشادت، شهامت، به خدا رسیدن و ... هر یک کلاس درسی برای نسل امروز جامعه اسلامی است.

وی ادامه داد: امیدواریم خداوند متعال همه آن ستارگان مقرب درگاهش را به عنوان معلمان ایثار و فداکاری ما قرار دهد.

طلا اضافه کرد: همه باید بدانند که اگر آن فرهنگ ناب و غنی شهادت برگرفته از خط سرخ عاشورایی در جامعه گسترده شود، بی‏شک کشور در مسیر توسعه و تعالی همه‌‏جانبه قرار می‏گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام‏شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از مدیریت شهری پردیس برای برگزاری چنین محفل مقدسی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول