اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

فرهنگ ایثار و شهادت به ایران عزت بخشیده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: وجود فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه ما عزت و افتخاری روز‌افزون برای ما به ارمغان آورده است.

فرهنگ ایثار و شهادت به ایران عزت بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در همایش تجلیل از فرزندان شاهد شاغل در ادارات استان اردبیل اظهار داشت:‌ ما با برگزاری مراسم‌های مختلف در ایام و مناسبت‌ها یاد و خاطره ایثارگران را گرامی می‌داریم اما باید بدانیم آنچه که برای ما عزت‌آفرین شده است ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ باید بیش از پیش در کشور گسترش یابد، خاطرنشان کرد: امروز ما اقتدار و عزت کشور را مرهون ایثار و شهادت دلیر‌مردانی هستیم که بی‌ادعا رفتند تا ما امروز در چنین جایگاه‌هایی قرار گیریم.

رئیس شورای اداری استان هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای تکریم و پاسداشت خانواده‌های شهدا اعلام کرد و یادآور شد: شهدای ما نه با هدف مادیات که برای رسیدن به لقای خدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتن و ما امروز باید این آموزه‌ها را ترویج دهیم.

نیکزاد با اشاره به اینکه فرزندان شهدا یادگاران هشت سال دفاع مقدس در کشور هستند، افزود: امروز ما مدیون این افراد هستیم و باید بر اساس اعتقادات اسلامی آنان را تا رسیدن به بالاترین جایگاه‌های اجتماعی یاری کنیم.

این مسئول شایستگی‌های فرزندان شاهد در کشور را بسیار والا دانست و بیان داشت:‌ خانواده‌های شهدا نیازی به تکریم و تمجید ما ندارند بلکه ما امروز نیازمند این ایثارگری‌ها هستیم و باید دین خود را نسبت به آنان انجام دهیم.

استاندار اردبیل همچنین برگزاری یادواره‌های شهدا را گامی بلند در راستای ترویج فرهنگ شهادت اعلام کرد و ادامه داد:‌ فرزندان و خانواده‌های شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند و اگر در دوره‌ای از زمان برای انقلاب زحمتی کشیده شد خانواده‌های شهدا بیشترین نقش را داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود اظهار داشت:‌ امروز دشمن به دنبال این است که نظام را ناکار‌آمد جلوه دهد اما شهدا از ما انتظار دارند تا کار‌آمدی نظام را به رخ همه بکشیم و این عمده‌ترین وظیفه ماست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول