اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه دنا:

دشمن به دنبال تخریب فرهنگ شهادت‌طلبی است

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و تخریب بنیادهای فرهنگ شهادت‌طلبی جوانان در جامعه هستند.

دشمن به دنبال تخریب فرهنگ شهادت‌طلبی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جاماسب بهمنیار ظهر امروز در جمع هنرآموزان و دانش‌آموزان و کارکنان هنرستان شهید چمران سی‌سخت عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

بهمنیار اظهار کرد: دفاع مقدس پدیده‌ای است که هر سال جایگاه و اهمیت آن پررنگ‌تر می‌شود و نسل‌های بعدی و آینده به اهمیت کاری که در آن دوران خلق شد بیشتر پی می‌برند.

جانشین سپاه دنا افزود: بیداری اسلامی امروز نشأت گرفته از فرهنگ شهید و شهادت دفاع مقدس است و معنویتی که در شعارهای آن‌ها وجود دارد برگرفته از ارزش‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس حاصل شد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین عوامل پیروزی و اقتدار ملت ایران در مقابل دشمنان ایمان به خدا، دفاع از ارزش‌های اسلامی، پیروی از ولایت فقیه، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی حول محور ولایت است.

بهمنیار یادآور شد: امروزه دشمنان نظام اسلامی از هیچ‌گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده و درصدد کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس و تخریب بنیادهای فرهنگ شهادت‌طلبی جوانان در جامعه هستند و به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است.

جانشین سپاه دنا از سال‌های دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای بزرگ جهت بهره‌برداری نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و آینده یاد کرد و گفت: امروزه حراست و حفاظت از این گنجینه معنوی وظیفه همگان است و دفاع مقدس آیینه‌ای برای تمام بشریت و سرشار از آموزه‌های غنی فرهنگی، نظامی و سیاسی است.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دشمن تحمیل جنگ ناخواسته به نظام اسلامی توسط استکبار جهانی بود که با رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های رزمندگان، جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد.

بهمنیار افزود: تمام پیروزی‌های رزمندگان دفاع مقدس در مدت هشت سال ریشه در باورهای دینی و اعتقادی داشت که خوشبختانه با مقاومت ملت ایران همه معادلات شرق و غرب به هم خورد.

وی به وظیفه ما در قبال شهدا اشاره کرد و گفت: امروزه وظیفه ما در قبال شهدا سنگین است و مسئولیت دو چندان داریم چرا که شهدا نیایش داشتند و نمایش نداشتند، شهدا دعا داشتند و ادعا نداشتند، شهدا حیا داشتند و ریا نداشتند، شهدا رسم داشتند و اسم نداشتند.

نظیر چنین مراسمی در دیگر مدارس شهرستان دنا برگزار شد.

انتهای پیام/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول