اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

تخلفات موجود در CNG شوشتر رسیدگی شود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: تخلفات بسیار زیادی در CNG شهرداری شوشتر انجام شده است که باید شهرداری به این تخلفات رسیدگی کند.

تخلفات موجود در CNG شوشتر رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: CNG شوشتر که از ماه‌ها پیش به پیمانکار سپرده شده است دارای تخلفات بسیار زیادی است که شهرداری به عنوان مالک و ناظر پیمانکار باید در راستای خلع ید پیمانکار اقدام کند.

وی با اشاره به برخی تخلفات انجام شده در این جایگاه CNG تاکید کرد: بسیاری از نیروهای بومی از این جایگاه اخراج شده‌اند و شهرداری باید در این‌باره به پیمانکار تذکرات لازم را می‌داد و به این تخلف رسیدگی می‌کرد.

وی با اشاره به نارضایتی مردم از سطح خدمات ارائه شده در این جایگاه سوخت افزود: روزانه مردم برای گلایه و ابراز نارضایتی به شورای اسلامی شهر مراجعه می‌کنند و باید پاسخگوی مراجعات مردم در این‌باره باشیم.

وی با اشاره به بدهی بسیار زیاد پیمانکار این جایگاه به شرکت گاز خاطر‌نشان کرد: شهرداری باید مراقب باشد زیرا پیمانکار این جایگاه سوخت بیش از 2 میلیارد و 600 میلیون ریال به شرکت گاز استان بدهی دارد و در صورت خلع ید باید تکلیف این بدهی مشخص شود.

رسولی افزود: بخش قراردادهای شهرداری شوشتر دچار مشکلات بسیار زیادی است و باید در راستای اصلاح‌های منعقد شده در سطح شهرداری شوشتر اقدام کنیم.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول