اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری:

6 ایستگاه CNG در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر شش ایستگاه CNG در این استان در دست احداث است.

6 ایستگاه CNG در چهارمحال و بختیاری در دست احداث است

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در حال حاضر 792 واحد صنعتی و کشاورزی عمده تحت پوشش خدمات شرکت گاز این استان است.

وی تعداد جایگاه سوخت CNG این استان را 30 جایگاه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر شش ایستگاه CNG در این استان در دست احداث است.

هیبتیان با اشاره به واگذاری انشعاب‎های گاز در سطح شهرستان‌های هفت‌گانه این استان به متقاضیان، گفت: تاکنون 24 هزار انشعاب در شهرستان بروجن، 26 هزار و 44 انشعاب در شهرستان لردگان، 16 هزار و 195 انشعاب در شهرستان فارسان، 4 هزار و 872 انشعاب در شهرستان اردل، 2 هزار و 511 انشعاب در شهرستان کوهرنگ و 12 هزار و 399 انشعاب در شهرستان کیار به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای 4 میلیون و 304 هزار و 99 کیلومتر شبکه گازی در این استان، گفت: از این مجموع 2 میلیون و 190 هزار و 138 کیلومتر در سطح روستاها و 2 میلیون و 113 هزار و 961 کیلومتر در مناطق شهری گازکشی شده است.

هیبتیان در ادامه با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری یک استان کوهستانی با جاده‌ها و محورهای صعب‌العبور است، گفت: این مسئله موجب شده است تا روند انشعاب‌رسانی و یا گازرسانی در برخی از مناطق این استان با مشقت‌های بسیار همراه باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز این استان در زمینه خدمات‌رسانی به مشترکان گاز نهایت تلاش را دارد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول