اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

جایگاه سوخت دو منظوره CNG چالشتر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت دو منظوره CNG چالشتر امروز در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

جایگاه سوخت دو منظوره CNG چالشتر بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرماندار شهرکرد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه سوخت، اظهار داشت: با بهره‎‌برداری از این جایگاه سوخت مشکل اشتغال برخی از جوانان این شهر برطرف شد.

مراد کاظمی مساحت این جایگاه سوخت را هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری از این جایگاه سوخت زمینه اشتغال 22 نفر از جوانان این شهر فراهم شده است.

وی از صرف دو میلیارد تومان اعتبار برای احداث این جایگاه خبر داد و گفت: تجهیزات و امکانات مورد استفاده برای ساخت این جایگاه سوخت دومنظوره بسیار مطلوب و مناسب است.

فرماندار شهرستان شهرکرد اشتغال جوانان را یکی از دغدغه‌های کنونی جامعه برشمرد و گفت: بر همین اساس لازم است تا ما از تمام ظرفیت‌های منطقه‌ای و کشوری به‌نحو مطلوب استفاده کنیم تا بتوانیم زمینه اشتغال جوانان را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه امروزه یکی از نشانه‌های پیشرفت در هر جامعه را درصد اشتغال نیروی کار آن جامعه می‌دانند، گفت: به عبارت دیگر یکی از معضلات هر جامعه می‌تواند بیکاری نیروی جوان و کارایی باشد که به هر دلیلی خواسته یا ناخواسته از توان خود بهره‌ای نمی‌برند.

کاظمی با اشاره به عوامل مختلف موثر در بیکاری جوانان، گفت: عدم توان مالی، عدم تخصص کافی اعتبار، عدم وجود بازار مناسب ارائه خدمات و کالا، عدم وجود محلی مناسب برای عرضه کالا و خدمات و عدم ریسک پذیری در ارائه کار و خدمات نو از جمله این عوامل محسوب می‎شود.

جایگاه سوخت دو منظوره CNG چالشتر امروز در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرکرد، مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در چالشتر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول