اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت

جایگاه سوخت CNG امیرکبیر شهرکرد راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت CNG امیرکبیر شهرکرد در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی امروز در شهرکرد بهره‌برداری شد.

جایگاه سوخت CNG امیرکبیر شهرکرد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهردار شهرکرد پیش ازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه سوخت، اظهار داشت: سی و سومین جایگاه سوخت CNG استان چهارمحال و بختیاری امروز در کمربندی 15 خرداد شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

نورالله غلامیان با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای بهره‌برداری از این طرح، گفت: تاکنون افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در راستای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی مساحت جایگاه سوخت CNG شهرکرد را هزار و 200 متر اعلام کرد و گفت: این جایگاه سوخت تک منظوره است که سوخت گاز مورد نیاز خودروها را در این منطقه تأمین می‌کند.

غلامیان با اشاره به امکانات این جایگاه سوخت، گفت: استقرار چهار دستگاه عرضه سوخت و وجود هشت ناظر از جمله این امکانات محسوب می‌‎شود.

شهردار شهرکرد ظرفیت کمپرسور این جایگاه را دو هزار مترمربع در ساعت اعلام کرد و افزود: توزیع عادلانه خدمات در محلات شهری، دسترسی سریع خودروها به سوخت CNG، کاهش آلودگی هوا و کاهش زمان سوختگیری از جمله اهداف احداث این جایگاه سوخت به شمار می‎رود.

وی خاطرنشان کرد: برای توزیع عادلانه خدمات در سطح محلات در گام نخست، نیازهای محلات احصا شده و در مرحله املاک شهرداری که می‌تواند زمینه توسعه شهری و ایجاد خدمات شهری را فرآهم آورند، شناسایی می‎شوند.

جایگاه سوخت  CNG امیرکبیر شهرکرد در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان شهرکرد، مدیرعامل شرکت نفت و توزیع فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری و جمعی از خانواده شهدا امروز در شهرکرد بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول