اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ علت عدم پرداخت بدهی‌های معوق

5 جایگاه سوخت CNG در چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر پنج جایگاه سوخت CNG در این استان به علت عدم پرداخت بدهی‌های خود به شرکت گاز تعطیل شده است.

5 جایگاه سوخت CNG در چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

اسماعیل هیبتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جایگاه سوخت دو منظوره فارسان که با مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود، به علت بدهی 12 میلیونی تومانی بابت هزینه‌های گازرسانی به این جایگاه، غیرفعال تعطیل شده است.

وی ادامه داد: جایگاه دو منظوره خصوصی شهر فرخشهر به دلیل بدهی 32 میلیون تومانی و جایگاه سوخت هفشجان و اردل به دلیل بدهی 14 و 35 میلیون تومانی به شرکت گاز این استان هم‌اکنون تعطیل هستند.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جایگاه سوخت CNG فلارد لردگان نیز به علت عدم پرداخت بدهی خود به ‌مبلغ 161 میلیون تومان به شرکت گاز، دو سال است که از خدمات این شرکت محروم و تعطیل شده است.

هیبتیان خاطرنشان کرد: در صورتی‌که جایگاه‌های سوخت این استان بتوانند در اسرع وقت بدهی معوق خود به شرکت گاز را پرداخت کنند، در کوتاه‌ترین زمان فرایند گازرسانی به این جایگاه‌ها انجام خواهد شد.

وی افزود: گاز جایگاه‌های سوخت CNG شهرستان‌های اردل و لردگان که به علت عدم پرداخت بدهی به شرکت گاز قطع شده بود، در حال حاضر به طور موقت وصل شده است.

هیبتیان همچنین گفت: جایگاه سوخت CNG گندمان با پرداخت 20 میلیون تومان و جایگاه سوخت CNG لردگان نیز با پرداخت 30 میلیون تومان از مجموع بدهی‌های خود به شرکت گاز، در حال حاضر به طور موقت بازگشایی شده‌اند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول