اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم خبر داد

برداشت 50 درصدی از جایگاه‌های CNG قم

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: اکنون ظرفیت عرضه سوخت CNG در استان نزدیک به 83 هزار متر مکعب در روز است ولی تنها 50 درصد این میزان برداشت می‌شود.

برداشت 50 درصدی از جایگاه‌های CNG قم

سیدعلی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان قم اظهار کرد: این منطقه یکی از 37 منطقه زیر نظارت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور است.

وی خاطر نشان کرد: استان قم موقعیت جغرافیایی استراتژیکی دارد و شاهراه ارتباطی 17 استان کشور است و جنوب و شمال کشور را به یکدیگر مرتبط می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم ادامه داد: با وجود اینکه وسعت استان زیاد نیست ولی حجم عملیات عرضه سوخت با توجه به وسعت استان و مجاری عرضه قابل توجه است.

وی عنوان داشت: 42 مجرای عرضه سوخت اعم از بنزین، نفت و گاز و 86 فروشندگی اعم از نفت سفید وجود دارد که از این تعداد 31 جایگاه CNG گاز طبیعی فشرده به مردم استان و زائران ارائه می‌دهند و 16 جایگاه CNG نیز به صورت دو منظوره است.

حسینی با اشاره به تردد زائران در استان قم گفت: اواخر هفته و شب‌های چهارشنبه با دو برابر شدن مصرف فرآورده‌های سوختی اعم از CNG و سوخت مایع مانند نفت، گاز و بنزین در استان قم مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نیاز است مجاری عرضه به طور دائم در سرویس خدمت‌رسانی باشند به طور مستمر بازدیدهای کنترلی و نظارتی از تمام مجاری عرضه صورت می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم عنوان داشت: نازل‌ها و مجاری عرضه به طور ماهانه تست می‌‌شوند و نتایج آزمایشات نشان می‌دهد که تلمبه‌ها و میزان سوخت‌گیری‌ها استاندارد است.

وی با اشاره به میزان برداشت سوخت از جایگاه‌های CNG گفت: اکنون وضعیت عرضه سوخت CNG در استان نزدیک به 83 هزار مترمکعب در روز است ولی تنها 50 درصد این میزان برداشت می‌شود.

حسینی به زمان سوخت‌گیری در جایگاه‌های CNG اشاره کرد و افزود: زمان سوخت‌گیری در جایگاه‌های CNG حداکثر 15 دقیقه بوده در حالی که در دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها 25 تا 30 دقیقه است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول